Treff Rudskogen 16-17 august.

Anbefalte innlegg

Lurer på hvorfor det alltid tar så lang tid før programmene på treffene kommer så seint, og gjerne rett før treff. Kunne tenkt meg å vite hva som skal foregå utenom det vanlige som banekjøring/ utstilling etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sosialt samvær, Treffe nye folk etc... Snakke VAG, men ett program hadde kansje ikke vært så dumt nei : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal alle treffene havne på dager der jeg er offshore iår?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvorfor krasjer de med andre treff. Høstreff på acr samme helg. Frister med begge treffene :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvorfor krasjer de med andre treff. Høstreff på acr samme helg. Frister med begge treffene :o

Kos dere på gocartbanen i rakketad den som vil, selv går jeg for større fisk.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe kræsjer det jo desverre alltid med. Jeg stiller i hvertfall uansett program ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom heller til acr:D for dere som er i tvil. sis at bana er mye bedre her nord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom heller til acr:D for dere som er i tvil. sis at bana er mye bedre her nord.

Jeg prioriterer VACN treff forran alt annet egentlig. (drar ikke på andre treff pga. rølp rølp faktor. skal vel på BR neste år da, siden de har "lugn" camp.) Men ja, det sies at ACR er en bra bane. Faktisk går noen så langt at de betegner det som beste bane i Skandinavia/beste nord for ringen.

Forhåpentligvis har vi ett VACN @ ACR i 2009, og da er jeg der seff :) Klar til å piske golfen rundt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lite spørsmål, hvem er det som er annsvarlig for vacn treffet nå? har noen spørsmål til han/henne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je kjæm, med eller uten S2'n på hengarn : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prioriterer VACN treff forran alt annet egentlig. (drar ikke på andre treff pga. rølp rølp faktor. skal vel på BR neste år da, siden de har "lugn" camp.) Men ja, det sies at ACR er en bra bane. Faktisk går noen så langt at de betegner det som beste bane i Skandinavia/beste nord for ringen.

Forhåpentligvis har vi ett VACN @ ACR i 2009, og da er jeg der seff :) Klar til å piske golfen rundt :)

Er ikke mye mer rølp-faktor på Sommertreff enn på VACN-treff (Jeg vil faktisk si det var mer på Våler-treffet til klubben) med mindre en vil seg selv så vondt at man camper inne på partyområdet :) Det er masse plass utenfor partyområdet..

Hva er status på klubbtreff der neste år?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er status på klubbtreff der neste år?

Jeg håper vi får det til. Det skal iallefall diskuteres i styret. Kommer til å oppdatere i "ACR planleggingstråden" om det skjer noe ekstraordinært. (om ikke lages egen tråd på det)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller hvertfall på Rudskogen, klubbtreff kommer foran det meste:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kos dere på gocartbanen i rakketad den som vil, selv går jeg for større fisk.. ;)

Hehe.. ACR er jo 'lokal' for dere nord for Sinsenkrysset!

Revetal - Mo i Rana: 1 056 km

Revetal - Nürburgring: 1 283 km

Oii.. Det var et vanskelig valg, gitt! :D

(Tipper det blir Rudskogen.. ;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokre spørsmål, hadde vert kjekt om noken som veit kunne ha svart .

- kvar blir det camp? go-kart banen / grusplassen?

- blir det ordna med strømuttak og ledning til campen?

- er det tillatt med prøveskilt / biler med vognlisens?

mvh

Øystein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller hvertfall på Rudskogen, klubbtreff kommer foran det meste:)

Word!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokre spørsmål, hadde vert kjekt om noken som veit kunne ha svart .

- kvar blir det camp? go-kart banen / grusplassen?

- blir det ordna med strømuttak og ledning til campen?

- er det tillatt med prøveskilt / biler med vognlisens?

mvh

Øystein

Vi har siste avsluttende møte om Rudskogen 29.07 - I og med at vi har lite bekreftet enda ønsker vi ikke publisere informasjon før vi er sikre, dette for og unngå misforståelser.

Men disse tre spørsmålene skal jeg klare og besvare:

• Camp blir på grusplassen på høyre ved inngangen til området. Vi har ikke fått bekreftet av grunneier enda, så dette må være med forbehold.
  • Strøm vil vi legge ut til de som bor på denne campingen ja.
  • Prøveskilter og vognlisens er tillatt ja. Rudskogen er ikke så vanskelige på dette.

PS:

Offisiell og endelig informasjon vil annonseres på http://www.vwaudi-club.no så fort vi har de siste bitene bekreftet rundt arrangementet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at Klubbtreff kommer først! I dette tilfellet er det snakk om 15-års jubileum, og det er det ikke hvert år. Så da dropper jeg alt annet enn klubbtreff i år. Neste år blir en annen sak! Blanding sikkert. Ha det hyggelig dere som skal til ACR da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer med ny einser jeg ihvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ålesund-Motorforening stiller sterkt også denne gangen ;)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer hvis bilen går :D må jo prøve den på bane en gang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker opp jeg også, har da planer om å debutere på banen, høhø..

Får vel se om vi fra Drammen kanskje klarer å dra i gang litt bedre oppmøte på campen i år..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor melder man seg på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor melder man seg på?

VI har hatt en funksjon for å melde seg på treff på hovedsidene, men jeg er usikker på om den virker akkurat nå. Uansett så er det bare å møte opp.

Som Andreas har sagt tidligere i tråden, så kommer vi forøvrig med mer informasjon så fort vi har fått alle detaljer bekreftet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.