Anbefalte innlegg

Jeg har en `96 a4 som tidligere er importert. Og denne har til min store fortvilelse IKKE varme i speilene. Men jeg regner med at dette er utstyr som var å få kjøpt i de "hine hårde dage" da bilen var ny.

Så til mitt spørsmål: er det noen som aner om dette er mulig å ettermontere? Er det f.eks. lagt opp ledninger slik at det bare er plug and play?

Altså hva trengs og er det kostbart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er som på Passaten er det bare å bytte bryter og kanskje speila.

Men det er bare å plukke ut speilet så finner du det fort ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker på at det ikke er speilvarme? Golf 4 (vet jeg med sikkerhet) har speilvarme som IKKE er styrt av varmetråd-bryteren, den er termostatstyrt, blir det for kaldt varmes speilene automatisk, uavhenging om de er dugget eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min A4 (99 mod) har også termostatstyrt speilvarme som Per snakker om her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Er du sikker på at det ikke er speilvarme? Golf 4 (vet jeg med sikkerhet) har speilvarme som IKKE er styrt av varmetråd-bryteren, den er termostatstyrt, blir det for kaldt varmes speilene automatisk, uavhenging om de er dugget eller ikke.

 

Nei sikker er jeg ikke. Hvor kaldt må det være før termostaten slår inn da? Hvis det må minusgrader til har jeg ikke fått prøvd enda. Men her på vestlandet hender det at det kommer en regnbyge nå og da, og da er det svært greit å ha varme i speilene. Da tørker speilene og det er ikke noe problem med dugg.

På Touranen min er det en "midtstilling" på "speilvelgeren" for justeringen av speilene. Når bryteren står i midten er speilvarmen på. På audien har ikke denne bryteren noen midtstilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.