#1 Skrevet Juli 19, 2008 Hei. Hva bruker dere til å beskytte gjengene på et justerbart senksett? Tenker ift. å unngå at det setter seg fast og ikke kan justeres etter vinteren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2008 Kan være lurt å skrive i emnefeltet hva du lurer på... Selv har jeg brukt teflonfett på sprayboks. Det kommer til over alt og sitter godt i tillegg til at det smører bra. Etter at jeg sprayet på fettet skrudde jeg mutterene frem og tilbake noen ganger slik at jeg fikk dekket alle gjengene godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2008 Takk for svar:). Det gikk litt fort når jeg lagde tråden, beklager det. Har hørt noen benytter seg av kobberpasta, er det noe å anbefalle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2008 Hvor kjøper jeg teflonfett på boks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2008 Kobberpasta ville jeg vært forsiktig med, det hender at den reagerer med aluminium har jeg hørt...men jeg vet ikke. Teflonfett får du kjøpt stort sett alle plasser de selger bilrekvisita. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2008 Da satser jeg på teflonfett jeg:). Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...