#1 Skrevet Juli 19, 2008 Jeg trenger litt hjelp av dere VAG-COM guru med og finne ut av en feil som kommer tilbake. ESP lampa lyser sånn innimellom men det holder at man skrur av tenning og starter opp så er den borte, men den kommer og går, det har ikke vært så ille nå i sommer men når det regner så kommer den på, så jeg må bare finne ut av hvor den sitter så finner jeg sikkert feilen også, for det er tydligvis fuktproblem. Feilkoden er: 2 Faults Found: 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2008 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200): No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Possible Symptoms * Malfunction Indicator Light (MIL) active Possible Causes * Lateral Acceleration Sensor (G200) Basic Setting lost/not performed Possible Solutions * Perform Lateral Acceleration Sensor (G200) Basic Setting o See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200): Electric Circuit Failure Possible Symptoms * Malfunction Indicator Light (MIL) active Possible Causes * Wiring/Connections from/to Lateral Acceleration Sensor (G200) faulty * Supply Voltage insufficient * Lateral Acceleration Sensor (G200) faulty Possible Solutions * Check Wiring/Connections from/to Lateral Acceleration Sensor (G200) * Check Supply Voltage * Check Lateral Acceleration Sensor (G200) faulty * Perform Lateral Acceleration Sensor (G200) Basic Setting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...