#1 Skrevet Juli 19, 2008 Noen som vet hvordan jeg tar ut dysene på en gammel audimotor med k-jetronic? Når jeg skrur skjer det ingenting. Det bare går rundt. MVH Rikard Øien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2008 De må rykkes ut;) de pleier å sitte godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2008 Jaok. Og deretter kan jeg skru ut dyseholderen med umbrako? Har gjort det før serru. Er bare så lenge siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2008 Stemmer. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2008 O-ringene mellom dyser og plast/metall (hvis du har kjøpt nye) - hylsene blir harde og gjør at dysene sitter godt og i tillegg kan det lett lekke luft inn. Kan hjelpe å mose o-ringen med en bitte-liten skrutrekker, dersom du har innsuget skrudd vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2008 knytte tynt tau rundt dysene på min KR16V. Så var det bare å dra.. satt noe jævlig. alt av tetninger ble 4-500kr hos møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2008 fikk ut alle til slutt. 2 dyser knakk i operasjonen, men det spiller ingen rolle. Skal montere EFI uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...