#1 Skrevet Juli 19, 2008 Er det noen her som driver med noe slikt, eller har mulighet til slikt? Skulle hatt laget feks aluforinger til traversen forran, og bak.. samt foringer til diverse annet i understellet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2008 Er det noen her som driver med noe slikt, eller har mulighet til slikt? Skulle hatt laget feks aluforinger til traversen forran, og bak.. samt foringer til diverse annet i understellet... Du trenger jo bare en tegning på hvordan foringene skal være og så trenger du noen som kan dreie dem til deg. Kunne gjort det jeg men jeg bor jo et stykke unna:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2008 Du trenger jo bare en tegning på hvordan foringene skal være og så trenger du noen som kan dreie dem til deg. Kunne gjort det jeg men jeg bor jo et stykke unna:) Mål og tegning skal jeg klare ja. Men må jo da ha noen som gidder å gjøre det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2008 Mål og tegning skal jeg klare ja. Men må jo da ha noen som gidder å gjøre det;) Kunne gjort det jeg men jeg bor jo et stykke unna:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...