#1 Skrevet Juli 19, 2008 Får fortsatt ikke opp i kjørecomputeren at høyre fordør er åpen. Er det noen som kan si meg hvor styresentralen til sentrallåsen sitter? Tenkte å ohme ledningene, så vet jeg hvertfall om feilen er med ledningene eller noe annet. Begynner å bli passe irritert over å ikke finne ut hva som er galt. Og det er ikke feil med låsekassen/microbryter, for dette er helt nytt! Og spør jeg på Møller her i Bodø, så får jeg bare til svar at jeg må få en diagnosetime... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2008 er det ikke en vanlig dørbryter og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2008 Nei, er microbryteren som registrerer om døra er åpen eller lukket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2008 hm, jeg har mikrobryter i døren men den registrerer bare om døren er låst eller ikke, så vidt jeg vet hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2008 Det sitter også en microbryter som forteller om døren er åpen eller stengt, dette vises med coupe belysningen.Jeg hadde feil på en lodding i låsekassen som gjorde at lyse ikke kom på inni bilen og bilen låste seg selv igjen etter en stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2008 Men mie låsekasser er helt nye, kjøpt fra møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...