SENTRALLÅSPROBLEM AUDI A6, 2000mod

Anbefalte innlegg

Får fortsatt ikke opp i kjørecomputeren at høyre fordør er åpen. Er det noen som kan si meg hvor styresentralen til sentrallåsen sitter? Tenkte å ohme ledningene, så vet jeg hvertfall om feilen er med ledningene eller noe annet. Begynner å bli passe irritert over å ikke finne ut hva som er galt. Og det er ikke feil med låsekassen/microbryter, for dette er helt nytt! Og spør jeg på Møller her i Bodø, så får jeg bare til svar at jeg må få en diagnosetime...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke en vanlig dørbryter og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, er microbryteren som registrerer om døra er åpen eller lukket...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, jeg har mikrobryter i døren men den registrerer bare om døren er låst eller ikke, så vidt jeg vet hvertfall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sitter også en microbryter som forteller om døren er åpen eller stengt, dette vises med coupe belysningen.Jeg hadde feil på en lodding i låsekassen som gjorde at lyse ikke kom på inni bilen og bilen låste seg selv igjen etter en stund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men mie låsekasser er helt nye, kjøpt fra møller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.