#1 Skrevet Juli 19, 2008 Lurer på om diffsperren ikke fungerer,når jeg trykker inn knappen så kommer ikke det grønne lyset opp som det gjorde før,kan dette være så enkelt som bare det er en diode som er røket? e det noe mulighet til og få sjekket om diffen bak fungerer? takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2008 Prøv å slå inn kanppe. Snu sakte og skarpt på asfalt så hører du det bryter i hele bilen vist sperra funker! Eller du kan ligge under bilen og se om det skjer noe når noen trykker på bryteren.. Så det kan være en diode som har røket ja!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2008 Er det ABS på bilen din ? I såfall skal abs aus lyse i instrumentet likt med at sperren er innkoblet.. Den greieste måten å sjekke den på er å slå på sperren og kjøre sakte rundt i ring, om sperra funker vil du merke at innerhjulet bak vil bryte ganke kraftig da dette nå må gå like langt som ytterhjulet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2008 Er det ABS på bilen din ? I såfall skal abs aus lyse i instrumentet likt med at sperren er innkoblet..Den greieste måten å sjekke den på er å slå på sperren og kjøre sakte rundt i ring, om sperra funker vil du merke at innerhjulet bak vil bryte ganke kraftig da dette nå må gå like langt som ytterhjulet.. er Abs ja.men er en føler bak som er helt mongo så absen lyser konstant,Men kan det ha nokke med det og gjøre muligens? skal ut og prøve etterpå og sjekke om eg merker noe.takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2008 har en ny diff til deg om den skulle vere kaputt;) noe som er mer tvilsomt da men.. er ikke den vakum styringa som ikke kopler da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2008 var nett ute og testet,merket absolutt ingenting når eg trykker inn diff knappen,noen måter og feilsøke på dette? ser det går noen rør under baksetet,en blå og nokken andre som eg helt ikke husker fargen på. eventuelt noen som har skjema? takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2008 vacumslange som har hoppa av?! mokne slanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2008 var nett ute og testet,merket absolutt ingenting når eg trykker inn diff knappen,noen måter og feilsøke på dette? ser det går noen rør under baksetet,en blå og nokken andre som eg helt ikke husker fargen på.eventuelt noen som har skjema? takker for svar kansje denne hjelper? tror det er samme som du har vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2008 Den hjalp en god del. fulgte ledningene og fant ut at denne er kaputt. Pakningen var skikkeli morken og slapp trykket ut av innstillingselementet slik at denne ikke fikk presset armen helt ut. men når jeg koblet diffen inn manuelt så funket den;) var nesten umulig og svinge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...