#1 Skrevet Juli 19, 2008 Var ute å lette etter slark i forstillinga på min nyinkjøpte a6, det eneste jeg fant var en slags slark der tannstanga går inn i godset på endeleddet, Når jeg ser på bilder av endeleddet på mekonomen, ser det ut som akslingen som kommer ut av godset på endeleddet er vulkanisert mellom aksling å endeledd, Det er ca en mm i bevegelse her skal det være slik?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2008 Nei, det skal ikke være slark der. Da må du bytte endeledd. Det er en gummiforing, men du skal ikke kunne bevege den med håndmakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2008 Nei, det skal ikke være slark der. Da må du bytte endeledd. Det er en gummiforing, men du skal ikke kunne bevege den med håndmakt. Jeg kan ikke bevege den for hånd men når kameraten svinger rattet og jeg klemmer hånden rundt endeleddet og akslingen son kommer ut av endeleddet kjenner jeg bevegelse, Så da skal de byttes? Takker for svar forresten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...