#1 Skrevet Juli 19, 2008 Lurer på hva slags originale frontfangere som passer på bilen min. Fra hvilken årsmod osv. Har rs fanger på nå men vil helst ha originalt ettersom jeg skal ha den som sleeper. Har bytta til b4 panser og og forskjermer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2008 Har du B4-skjermer passer jo alle B4-fangere fint på ihvertfall.. Vanlig 80-fanger er kjip (dog vesentlig bedre med tåke- og blinklys), Coupé-fanger er mye finere, S2-fanger er finest.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2008 S2-fanger er finest.. Men i hard konkurranse med facelift-Cabrio;). Det bør også nevnes at det ifm. en slik aksjon også bør byttes fanger bak, ettersom det er en del forskjeller i høyde og plassering av profilene til de ulike fangerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2008 Jeg har en fanger fra en coupe men var ikke like fester foran ? Er det noen som har en fanger liggende a.. Jeg vil ha den originale som en sånn 80 cab har for eksempel.. For den har vel tåkelysa osv om jeg ikke tar helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...