#1 Skrevet Juli 20, 2008 Tenkte eg lage ein tråd me kan posta litt om photoshoot treff, å hiva inn litt bilder. Søndag 20 juli. Nogen så e me? Are ville ha nogen bilde av ur`en så då stille eg jallefall. Klokka? å kor ska me mødast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2008 Hørtes ikke dumt ut... Slenger meg med nå som S3en går igjen. Just let me know. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2008 Ska me sei klokkå 1600 på statoilen på forus ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2008 svinga udom shellen då.. ska ver der et par å mekka litt R19 fra 16tiå ca... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2008 E ferige på jobb 8 eg Finni, svinge innom Shellen på vei hjem om du ennå e der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2008 Ska me sei klokkå 1600 på statoilen på forus ? Jepps, æ kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2008 Ska me sei klokkå 1600 på statoilen på forus ? Statoil Forus ? E det der me avkjøringsfeltet fra motorveien der me kvadrat på siå av Kvia det ? Der me har våre å handla av og til på lokallagstreffå ? Eg og e me vertfall !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2008 Det e nok statoil med travbanen. Den me kvia e sandnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2008 Statoil Lura e den som ligge i rundkjøringå ved kvadrat og den andre e den som ligge borte ved travbanen som Stian seie. Eg stikke nok udøve t shellen på tananger, så me snakkes kanskje seinare. Ta dokke ein tur ud dokke som ska ta bilda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2008 kor shellen i tananger ligge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 20, 2008 Tananger sentrum, pluss det ligge ein med veien, men den ska du ikkje tenka på... E den inne i Tananger ring så gjelde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 20, 2008 Statoil Lura e den som ligge i rundkjøringå ved kvadrat og den andre e den som ligge borte ved travbanen som Stian seie. Eg stikke nok udøve t shellen på tananger, så me snakkes kanskje seinare. Ta dokke ein tur ud dokke som ska ta bilda.. Ser man det ja, jeg trudde det var Statoil ved Kvadrat:o Så da stiller jeg opp ved travbanen klokka 1600. Og blir jeg stående alene, så forstår jeg jo at jeg har drete litt på draget:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 20, 2008 Nommere mitt e 97565122 hvis nogen vil henga seg på å iche greie å ver på statoilen rondt 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 20, 2008 kor shellen i tananger ligge? Okay. Då komme eg me travbanen, der me va å spiste på RoadShowet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 20, 2008 stemme fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 20, 2008 Gudd gudd ! Det regne litt på Sandnes nå, men der ser lysere ud innigjønnå stavanger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 20, 2008 Her e mine bilde fra photoshooten i dag, pluss enn tur innom Tananger kor Kleppa va på senking... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 20, 2008 Åså kom der plutselig litt reggen, kan man si.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 20, 2008 http://s286.photobucket.com/albums/ll95/TysseTysse/Photoshoot/ inne her ligge alle bildene eg tog idag får iche ti t å legge di ud her pga pakking t syden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 21, 2008 Mye bra bilder her.. Herregud som jeg digger den Uren til Are Synd jeg ikke fikk vært med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 21, 2008 Ja, du skulle bare hengt deg på Christopher. Var fantastisk flott den Uren ! Du er ikke alene om å være misunnelig på den tror jeg !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 21, 2008 Var på jobb hele dagen med knallanes håveverk, så blei rett hjem på meg desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 21, 2008 Flotte bilder:) Å sykt nice den ur'en din Are! Hadde eg fonne ud at dår va photoshoot litt tidligare enn eg gjorde så hadde eg lett blitt me:) Men, men, blei fisketur istede i driddvere, å bare ein stusselige makrell på krogen:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 21, 2008 Flotte bilder:) Å sykt nice den ur'en din Are! Hadde eg fonne ud at dår va photoshoot litt tidligare enn eg gjorde så hadde eg lett blitt me:) Men, men, blei fisketur istede i driddvere, å bare ein stusselige makrell på krogen:( Jaja, en fisketur er jo ikke å forakte heller da...men ÈN makrell? Det blir nok flere photoshooter, så du får hive deg med da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 22, 2008 Jaja, en fisketur er jo ikke å forakte heller da...men ÈN makrell?Det blir nok flere photoshooter, så du får hive deg med da:) ja, kun ein einaste makrell! Di va jævli kjibe på bidingå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...