#226 Skrevet November 27, 2014 På tide ta noen nye bilder eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Desember 2, 2014 Får komme med et bidrag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Juli 30, 2015 Den Audi saken oppføre ^^ såg eg på motorveien i forigårs, holdt på å krype utav bilen min for se på den. Nydelig flott sak! Får vell legge med ett bilde her eg og. Forhåpentligvis klare eg å blåse av støvet på kamera og bruke det litt mer nå med ny(e) bil(er) i hjemmet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet August 4, 2015 Min du tenker på? Så ikke så mange Audier oppe her hehe Ja ser langt ifra lik ut som på bildene over nå! Trenger ikke krype, er bare å spør så kan du se alt du vil Om jeg ikke bæsjer på leggen helt nå, mens du egentlig snakker om en annen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...