#101 Skrevet Mars 11, 2009 rått at du kjører så lavt lasse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mars 11, 2009 Ja, sinnsykt rått! Så veldig bra ut me de nye sommerfelgsa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mars 11, 2009 rått at du kjører så lavt lasse:) Takker er muligt å kjøre lavere men eg får ikke senket mer bak så då ser det bare dumt ut: rolleyes Ja, sinnsykt rått! Så veldig bra ut me de nye sommerfelgsa! Takker Kjell:) veldig fornøyd i grunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mars 13, 2009 Nogen me å tar nogen idag då i d fina vere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mars 13, 2009 Nogen me å tar nogen idag då i d fina vere? Nei, men på lørdag eller søndag, då har eg sommerskoå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mars 13, 2009 kor henne så, konne tenk å våre me hvis d e muli;) å få troffe ngen av folkane au:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mars 13, 2009 Få t et mini-meet på søndag då? kamera ligge jo i bilen uansett kor eg e så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mars 13, 2009 Få t et mini-meet på søndag då? kamera ligge jo i bilen uansett kor eg e så hmm.. bare det ije blir så sykt seint så hørres jo dettan velldi bra ut:) Må te bage te haua i kvellingå(10 tie) Så før dettan så e det jo bare konge.. lørdag på dagen fonke au te tusen for meg verfall:) Prøva å få me en del folk:) heh Foresten crister.. ude på ålgård i kvell eller? ska inn øve der i 9 tie å henta "damå" på magneten då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mars 13, 2009 Ja ska opp t ein kamerat å jør ein liden finish på s2en hans før mapping på søndag Ellers iche så møje, godt muligt eg e på veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mars 13, 2009 Då ser me kansje:) nge spess plass å stå der hitta? statoil'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mars 13, 2009 som regel statoil folk står ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mars 13, 2009 (endret) Det blei rått lasse! Någen så rakk å komma seg hjem fra jobb før drittveret kom tebage! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mars 13, 2009 Det blei rått lasse! Någen så rakk å komma seg hjem fra jobb før drittveret kom tebage! Dritt vær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mars 20, 2009 k ti komme bildane då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mars 21, 2009 k ti komme bildane då? Det lure eg og på Andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mars 25, 2009 (endret) Her komme di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mars 25, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mars 29, 2009 (endret) Her komme nogen bilde fra dagens photoshoot i Stavanger 29.03.09 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mars 29, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mars 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mars 30, 2009 kule bilder Finni.. Digga det ut ifra vinduet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mars 30, 2009 bra bilde finni satsa på at eg får redigert mine i helgå så komme ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mars 31, 2009 kule bilder Finni.. Digga det ut ifra vinduet:) Takk takk bra bilde finni satsa på at eg får redigert mine i helgå så komme ^^ Takk takk takk takk! Noen til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mars 31, 2009 Satt bare å venta på at du skulle legge ut bilder Finni Steintøffe bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mars 31, 2009 Dette bilde va ganske tøft Likte og di bildene te Finni gjennom Vinduet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...