#151 Skrevet April 15, 2009 Få t nogen bilde på sundag ? ser dår e meldt fint ver i helgå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet April 15, 2009 Hadde vært kjekt det om været var fint, jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet April 15, 2009 Har enda ikke fått SETT på bildene vi tok i går en gang. Skal begynne på de når jeg kommer meg hjem fra jobb. Søndag kan bli bra. Tror eg sko jobba te 16 då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet April 15, 2009 Enig, grombilde! Ja det var kult bilde av ett råskinn av ein bil Spent på resten av bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet April 15, 2009 Ooooh, mucho likee!!! Blei kult me xenonlook på golfen min.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet April 15, 2009 (endret) Eg djoine photoshootdag på sundag ja ...Lørdag e det jo Rally Stavanger !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet April 16, 2009 Rennfast shoot: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet April 16, 2009 oooh, jævli rått d bilde nr 2 av min derane:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet April 16, 2009 Enormt bra bilder. Dokk fdår skrika ud hvis noe på sundag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet April 18, 2009 Blir der noge billedtagning i mårå elle ? Nogen så har enn plan ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet April 18, 2009 Blir der noge billedtagning i mårå elle ?Nogen så har enn plan ? Ja dt e ingen dum ide!! Siste dagen me gover nå før ei uga me regn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet April 18, 2009 Kan ta bilder idag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet April 18, 2009 Kan ta bilder idag... Stått opp på feil sia av døynet du eller ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet April 18, 2009 Stått opp på feil sia av døynet du eller ????? Nei, det e jo lørdags kveld, og hvis ingen andre va ude å drakk seg fra sans å samling konne me tatt ein photoshoot, men det va heller laber respons.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet April 19, 2009 må sjå når alco rusenhar lagt seg itte et par tima itte feiring av S2 kjøb. men eg kan godt stilla me kamera, nogen så har fonne nogen goe plassa å ta bilde på i d sosista? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet April 19, 2009 Lokallags photoshoot i Paradis 19. april 09. Veldig bra oppmøte i dag må jeg få låv å si Her er mi samling med bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet April 19, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet April 19, 2009 Rune sine bilder fra photoshooten i kveld på Paradis; (Siden han ikke er medlem selv legger jeg de ut for han ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet April 20, 2009 Lure på om du har bruke et fokuspunkt langt nere eller te siden Fredrik. Va veldig mye som va fokusfeil av bildene dine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet April 20, 2009 Masse flotte bilder, legger inn noen av de jeg tok også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet April 20, 2009 Ke du meinte me fokusfeil på bildene mine Finni ? Eg kan ikkje canon i fingrane så kanskje någen e bedre å hjelpa deg, men kan visa deg litt neste gang. Hvis du feks ser på dette bilde ser du at du har fokusert på bakken heilt foran i bildet. Det ville vert mest naturlig å fått bilen i fokus siden det va det du sikkert sko ha bilde av. Samme her: Gratla me kamera!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet April 21, 2009 Fotograf: Finn Kristian Kleppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet April 26, 2009 Her er noen bilder fra meg. Denne linselusa her snek seg inn på flere av mine bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet August 20, 2009 Hadde foresten en liten shoot i går:-P..i mørke så me ikje såg noge skader:-P Bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet August 23, 2009 (endret) Her er bildene eg har tatt fra dagens "C4 - Shoot" med Dag Ivar fust i Paradis, så med en byggning så der sto "Tou Scene" på, rett på siå av Rogaland Elektro på Storhaug !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...