#176 Skrevet August 23, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet August 23, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet August 23, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet August 23, 2009 Et par bilder fra den lille shooten som eg å Fredrik hadde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet August 23, 2009 Anngående de 2 siste bildene mine så trenge Dagi litt tyn der, for sjå så sjeden bilen hans er....HAHA Hmm, omtrent klippt ud av msn, Fredrik Fredrik: Ska ud å ta bilde av bilen nå, vil du ver me? Dagi: Jada, korti då? Fredrik: Eg tenkte nå me ein gang, men isje gidd å vask bilen din, eg ska kje vaska min helle Dagi: Hmm, ok, kor ska me mødas? et par bilder te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet September 11, 2009 her er noen bilder fra da meg og Finni var ute en natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet September 11, 2009 Et par av mine: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet September 28, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Oktober 13, 2009 Finni, kati komme bildene me tog på våland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Oktober 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Oktober 15, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Oktober 15, 2009 Va ute i går eg: rolleyes fekk akutt ta-bilde-anfall å ja, eg e amatørfotograf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Oktober 15, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Oktober 16, 2009 (endret) Rått bilde Morten, men se om du klare å fjerna det som kan se ut som bulker på dørå hvis du orke Rundt håndtaket e ikkje bulker, men den nederste vett eg e ein liten bulk.. Sykt så godt den sko komma fram på bildet.. Edit: Tror eg klarte meg ganske greit i PS,va lenge siden sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Oktober 18, 2009 her kommer noen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet November 8, 2009 Var ute på en liten C4/Volvo shoot nå i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet November 28, 2009 Et par av min nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Januar 25, 2010 En tur te flekkefjord Mannehjulbuer å jentehjulbuer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Februar 1, 2010 får vel legga ut et par bilder eg og etter ein tur på glattå. Sikkert de siste bildene me ser denna ligga så bredt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Februar 12, 2010 Får vel legge inn noen bilder av bilen min og her i photoshoot tråden. Som dere sikkert ser så er det en Tiguan R Line 2010 modell. Bildene er tatt ute ved Tungenes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Februar 12, 2010 Får fleska te med någen Tiguan bilder eg og då =) Forøvrig ikkje min bil, men kompis sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Februar 14, 2010 (endret) Dagi, Marius (volvoentusiast) å meg va ude på en liden shoot i gårkveld. Location : Parkeringshuset, i Amfi Vågen på Sandnes ! Lav, Høyere, Høyest Åså til slutt et litt kult bilde (suns eg) av speilet mitt, som blei totalt isbelagt etter ett besøk i selv-vasken på Statoil Lura 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Februar 15, 2010 Morten Christensen Sitat: Opprinnelig skrevet av Fredrik Olsen For eg e opptatt av kvalitet, å at ting er sjikkeligt. Derfor kjøpe eg helle noge, gjerna litt dyrere 1 gong, enn å kjøpa noge billigere å av dårligere kvalitet 2 gonge....E du me på tanken Morten Bare for å ta ett eksempel Hvis du ska kjøpa nye bil, å valget står mellom en Sharan og en Touran, så kjøpe du Touran, sjøl om den e litt dyrere enn Sharan, som igjen e kjent for å rosta noge græligt. Vertfall de gamle...Santvel ? hehe Det e vel litt som å kjøpa seg ein iPhone, eller ein aen type relativt dyr smart-telefon, for så å kun ringa og eventuelt senda ein SMS i ny og ne. Altså ikkje bruka någen av de mange andre funksjonene så finnes på den typen apparater. Då klare du deg lika godt med f.eks billigaste Nokia-modellen eller någe sånt, som e av lika god kvalitet, e mindre i størrelse og har sikkert bedre batteritid. Den sammeligningå di med Touran/Sharan va eg desverre ikkje heilt med på.... Heilt enige! Derfor ska eg kjøpa ein Clas Ohlson mobil i mårå me svart/hvit skjerm! Så ska eg prøva å dra oss inn i topic igjen me ett bilde tatt av meg på vei t Våler i sommer! Ett av mine beste bilde, seie nok mest om fotografen i negativ retning Og ett tatt i garasjen denne mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Mars 29, 2010 En kompis tok et bilde av meg på RV44 på søndag syns det blei ganske bra mtp at det blei tatt med en mobil hehe Eg har minimalt peiling når det glede bilde og fotografi =/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet April 25, 2010 Hadde en photoshoot med sykkelen min og Ørjan sin idag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...