#201 Skrevet Mai 30, 2010 lekte litt med et bilde av gamlebilen til Finni i CS5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Juni 10, 2010 Ingenting er redigert paa bildene. Det er paa Forus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Juni 28, 2010 får vel hive inn et par bilder jeg tok av bilen til en kompis. kansje ikke helt riktig merke, men etter min mening er denne biler helt "riktig" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Juli 4, 2010 Noen bilder av poloen:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Desember 31, 2010 Prøver meg med bildeinnlegg. Vår nye bil. Fikk den i midten av juli, kjempefornøyd. Kjører vanligvis uten takboks, men bildet er tatt på ferietur i Danmark. Kult å få lov å kjøre ut på stranden. Dette er da en 2011 modell, Highline, 105 HK TDI med den nye 7-trinns DSG. Tecknic-pakke, tonede ruter bak, større stereo og diode-lykter bak. Super bil til norske veier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Desember 31, 2010 Og dette er den andre bilen min. Min Hobbybil. God-lyd fra Porsche V8, 300HK. 1983 modell, kjørt noe over 200 k km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Desember 31, 2010 Nydelig porsche du har deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Mars 20, 2011 (endret) Hadde det vært en idè å hatt en photoshoot snart me lokallaget ? Nå som våren begynne å komma, å sommerhjulå begynne å komma på Feks en lørdag eller søndag, da det nok passer best for flest mulig i forbindelse med en helg Jeg er ikke så flink til å finne på plasser å ta bilder på, men Paradis i Hillevåg er jo ett forslag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Mars 20, 2011 Har fått satt på sommerdekk selv nå så tok noen bilder med det samme:) skitten bil og dårlig fotograf, men det får dere tåle:p " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Mars 20, 2011 (endret) Tøff bil Lasse. Kult når du kjøre me tagbøyla på taket.... Nå mangler du bare å feste reservehjule og oppå der i tillegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Mars 20, 2011 E det 9x16 Lasse? Blei tøft det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Mars 20, 2011 Jupp 9x16 et.15 er godt fornøyd med hvordan hjula sitter på bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet April 21, 2011 En mini photoshoot til Fotograf Joakim Holgersen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Juli 26, 2011 Jeg kan og stille opp som fotograf dersom det passer, har tatt endel bilder men ikke satt meg helt inn i redigeringsdelen enda. Send en PM hvis dere lurer på noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet August 23, 2011 Någen så e me på ein liden fotosjuut i dag i dt fina vere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Januar 30, 2012 (endret) Goe Audien som er påkosta en del dei siste åra Rieger styling med Infinity sideskjørt, nylakka i 2006 med svart perlemor ++++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet August 12, 2012 Mange bra bilder her ja, men er det noen som har satt seg inn i video? Kunne tenkt meg en kul liten filmsnutt av bilen med kule vinkler etc.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet August 12, 2012 Noen som er interessert i en photoshoot idag? Bilen er lagt ut til salg sa tenkte benytte sjansen i godværet før den blir solgt. Tar gjerne imot tips på kule lokasjoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet August 12, 2012 Kan godt stille jeg:) vist det blir godt oppmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet August 12, 2012 Trenger bare tid og sted så kommer jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet August 12, 2012 Fikk tatt et par bilder idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet August 12, 2012 Stemmer var det jeg skulle i dag:p meget pen bil og bra bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet August 12, 2012 Stemmer var det jeg skulle i dag:p meget pen bil og bra bilder! hehe takk. Jeg kunne fremdeles tenkt meg flere photoshoots. Jeg har ingen kveldsbilder av bilen så det er jeg interessert i. Burde kanskje hatt stativ da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet August 12, 2012 Fordel med stativ da ja, blir fort uklart i mørket. meget bra å ta bilde utfor kvadrat i mørket, er en sånn fin spotlys der som lyser pent opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Desember 20, 2012 Heihei folkens:-)..da va jeg og tilbake på forumet etter lenge vekke:-)..har savna dokk:-D hahah:P..men ja nå e då min Corrado widebody snart ferdige:-) har bare felger og intriør som gjenstår som eg håpe mest sansynligvis blir ferdigt i vinteren! en Liten photoshoot av min når jeg hadde den ute etter lakkering;), håper de faller i smak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...