#1 Skrevet Oktober 19, 2004 Trenger en liten del fra en 5-trinns kasse fra Golf 2 eller 3, det ytre huset hvor clutcharmen går inn (der med det grønne lokket),så hvis noen har gearkasse deler liggende å flyte, eller en defekt kasse, ring meg på 93 22 86 87 . Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2004 "leker" du med girkasser selv muligens? kunne du gitt meg en pris på overhaling av min girkasse? slitt synk. i 2dre giret. skraper på kald motor over 2500rpm. golf 3, 66kw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2004 Hadde samme problemet på min forrige Golf II `90 mod. Fikk tak i en brukt kasse til en rimelig penge og byttet den. Likeså greit istedenfor å ta ned kassen, kløyve den, demontere deler osv osv.... Sats på det du heller. Burde ikke være problem å få tak i kasse til din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2004 hva vil noe slikt ligge på i pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2004 Her pleier det ligge en del: http://www.knoks.no/sok.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2004 Har en g-60 kasse liggane hvis d kan hjelpa deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2004 Ødelagt eller fungerende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2004 g-60 kasse har vel hydraulisk clutch? mye pes å bygge om til det, bytte pedalsett blant annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2004 Mulig det, men jeg er kun på jakt etter en del på en gearkasse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...