#1 Skrevet Juli 20, 2008 Hei Fikk med denne telefonen da jeg kjøpte bilen men den passer ikke. Er ikke samme plugg. Finnes det noen overgang eller må jeg kjøpe nytt telefonrør? Den passer heller ikke i holderen, men det er vel en adapter som må til da? Noen tips? Eller evt noen som har et rør til salgs for en rimelig penge? Takk for hjelpen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2008 Den pluggen der så mistenkelig lik ut den jeg har i bilen, gamel nokia telefon som det er ringene på istedet for nokia. kan sikkert skaffe bilder hvis du trenger det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2008 Den pluggen der så mistenkelig lik ut den jeg har i bilen, gamel nokia telefon som det er ringene på istedet for nokia.kan sikkert skaffe bilder hvis du trenger det. Ja, bilder hadde vært topp: rock : Pluggen i bilen som ser lik ut som din eller den på røret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2008 bilder kommer, men pluggen du har i bilen ja. Telefonen jeg har passer rett i din bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2008 bilder kommer, men pluggen du har i bilen ja.Telefonen jeg har passer rett i din bil Alright, den e god: vinke : Edit: gidder du å notere opp delenummeret på telefonen din også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2008 skal gjøre det, straks tilbake igjen Rekker det ikke før i morgen desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2008 skal gjøre det, straks tilbake igjen Okei, takk for hjelp og god tålmodighet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2008 Delenr holder : 8D0 862 407 Delenr telefon : 4A0 035 741 A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2008 Delenr holder : 8D0 862 407Delenr telefon : 4A0 035 741 A :tilber: Takk for hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...