#1 Skrevet Juli 20, 2008 Hei. Som tråd tittel sier så lurer jeg på om om noen vet hvem som er hoved leverandør av Ronal felger i norge?har mulihet til å skaffe meg meget god pris på felger så lenge jeg finner den som er "hoved" forhandler i norge,eller et annet sted i norge som selger. Jeg vet kun om Håkon egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2008 Eller generelt "old school" looking felger,finner jeg importør så får jeg veldig bra priser av han jeg skal kjøpe hos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2008 Det haster!!!må gi han fyren ei liste i morra!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2008 Fant dette på http://www.ronal.de/ Norway Continental Dekk Norge A/S Postboks 115 BRYN Smallvollvn. 58 N-0611 Oslo / Norwegen Tel.: +47 2306 8000 Fax: +47 2306 8001 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2008 Du er en KNUP Eirik Noen andre som har forslag til andre "old school" felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...