#1 Skrevet Oktober 19, 2004 Kent Auto & Tuning (http://www.streetdesign.no) Noen som kjenner til dette nett stedet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2004 Ja, jeg har en deal gående der på xenonkit og blanke lykter. Gav meg en veldig go' pris. Men de skal ha 25% på forskudd før bestillingen blir gjort, og det har jeg ikke rukket ennå. Prøvde i sommer å nå de, men fikk aldri svar. Det har visst vært litt rydding i rekkene der. Virker bra nå. SKal sette over pengene til de neste uke, så får jeg se hvordan det går... K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2004 joda har bestilt derifra uten at jeg kan anbefale de noe særlig. fikk delene etter 3mnd med vent og fikk nå nettopp en mail med spørsmål om jeg hadde motatt delene som jeg monterte for 6 mnd siden. Så jeg har den store troen på hvor seriøse de er:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2004 Driver ikke dette firmaet med salg/import av veldig dyre og spesielle biler? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2004 riktig d Eivind!! tror jeg har sett mest symaskiner fra kanten der da men vet ikke noe om servicen! - ble litt vel off-topic dette elr?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Gunnar Sandnes joda har bestilt derifra uten at jeg kan anbefale de noe særlig. fikk delene etter 3mnd med vent og fikk nå nettopp en mail med spørsmål om jeg hadde motatt delene som jeg monterte for 6 mnd siden. Så jeg har den store troen på hvor seriøse de er:( Hm.. Og jeg som skulle sette inn delbeløp på Xenon.. Ble litt i tvil nå jeg. Men de gav meg killer pris da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2004 Det jeg forbinder med Kenth A T er en som er norgesmester i å kopiere annonser fra mobile og legge de ut på Autodb, SINNSYKT irriterende.... Litt OT men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt Det jeg forbinder med Kenth A T er en som er norgesmester i å kopiere annonser fra mobile og legge de ut på Autodb, SINNSYKT irriterende.... Litt OT men... Helt enig Kjetil. Det er vel de som eier den orange E36/E46 lambo BMW'en også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2004 Bestilt litt deler fra dem og veldig fornøyd. God service. fikk svar på mailene samme dag som jeg sente dem osv. Betatling problemfri samt leveranse. Tok litt tid men det var vistnok riegers feil. fikk pent prisavslag ihvertfall. jeg er fornøyd ihvertfall men har hørt andre som har hatt endel tull derfra og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 29, 2004 Sendte en mail til de isommer, lurte på om de kunne fixe tüv-papirer på senkesettet mitt. Fikk veldig kjapt svar tilbake, om at de ikke kunne hjelpe. Sendte så mail til produsent (på engelsk) og fikk svar tilbake (på tysk) Sendte så en ny mail til de, der jeg forklarte hvor enkelt det var, og fikk kjapt svar tilbake. Litt dumt dersom de ikke svarer på mail lengre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 29, 2004 Har akkurat motatt en hekk vinge til min bil derfra , kjøpt og betalt alt innen 7 dager , veldig bra og enormt godt pakket =P Ja og jeg fikk rundt 25% på den =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...