#1 Skrevet Juli 20, 2008 Min kjære A8 stoppet i dag. Etter litt banning viste det seg at den spiser sikring Blå 1. Dvs kretsen til bensinpumpen. Er det da pumpen som har tatt kvelden, eller kan man måle seg til dette på noe vis? Eventuelt om noen har en pumpe liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2008 Min kjære A8 stoppet i dag.Etter litt banning viste det seg at den spiser sikring Blå 1. Dvs kretsen til bensinpumpen. Er det da pumpen som har tatt kvelden, eller kan man måle seg til dette på noe vis? Eventuelt om noen har en pumpe liggende? kan jo kanskje være brudd i en ledning som går til pumpa, hvis den ligger mot jord et sted, så ryker nok sikringen ganske kjapt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2008 Rettelse, sikringen ryker kun når jeg prøver å starte, ikke når tenninga bare er på. Først når jeg aktiverer starteren smeller sikringen, ca etter 2-3 sec. Bensinmålerene fungerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2008 Uten at jeg vet hvor pumpa sitter på A8..: Pell opp lokket over bensintanken (tipper du finner den under baksetet eller i bagasjerommet?) og plugg av kabelen til pumpa. Drar du på starteren da, ser du fort om det er ledningsnettet eller pumpa! Pumpa går ikke før du drar på nøkkelen, så det er naturlig funksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2008 hadde akkurat samme symptomet på min "s2" for litt siden, da var det hjernen... sikringa til bensinpumpa gikk, hadde ute ALT... som sagt, hjernen som tok kvelden helt uten videre... Ikke for å skremme men:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...