Mjøsa: Rudskogen 16-17 august

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Er det mange av dere her i Mjøsa som har tenkt dere nedover til treffet på Rudskogen?

 

Kan ikke se at det har kommet veldig mye info om treffet enda, og vi lurer på om noen vet hvordan det blir med overnatting? Er det overnatting ved gocartbanen - eller må man finne seg en campingplass i nærheten ?

Sosialt samvær på lørdagskvelden er halve poenget med å ta turen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sover vel rett over gocarten på grusplassen der til høyre før man kjører ned til selve gocart osv?

 

Jeg har tenkt meg nedover i alle fall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telte på en grusplass?

Sist vi var der ( 2005 ) overnattet vi på gresset inne i gocartbanen, men har lest et sted at dette ikke er tillatt lenger.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag 16. august har Harald Huysman Racing 6-timers løp på GoCartbana så er nok garantert at vi ikke får ligge der. I fjor var campen på grusparkeringa som Joachim nevner og jeg vil tippe det er der vi skal ligge i år også. Blir nok bra det.. Campingvogn heter løsningen :P Evnt. funker sikkert luftmadrass.

 

Jeg stiller ihvertfall! Går ikke glipp av detta. Ser at Norsk Sportsvognklubb har treff på fredag 15. fra klokka 17.00-21.00 også. Kan sikkert være noe å kikke på der. Kurt er nok med, hørtes ut som om Lillejordet ble med nedover på fredagen, men sviker litt for på søndagen er det no subarukjøring på Vålerbana.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mangel på både hengerfeste og campingvogn så ser det litt dårlig ut for vår del da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mangel på både hengerfeste og campingvogn så ser det litt dårlig ut for vår del da...

 

: eek : Kan da ikke la det stoppe dere da vel.. Luftmadrass funker da sikkert helt greit. Kan jo møte opp tidlig, er noe gress i utkantene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teltplugger + grusplass : grønn :

 

Men vi kommer iallefall utpå dagen på lørdag (starter dagen med hjemreise fra ferie i Hemsedal) - fant ut nå at vi kan jo bare leie oss teltplass på en campingplass i nærheten og kjøre bort til Rudskogen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neineinei... Kan ikke kjøre fra plassen på lørdagskvellen vett, så må jo ligge der :P Hehe. Bare ta med 6x10liter vannkanner ell no sånt, slipper å tenke på plugger da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er antagelig med!

Jeg vurderer sterkt å sove i bilen, med sovepose & luftmadrass. Får vel plass i en B5 avant med setene slått ned?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten det, eller holde det gående hele natta så man ikke trenger telt .... :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I en B5 avant er det jo godt med plass.. Har sjøl noen netter i min 80 B4 sedan. Så det funker nok helt sikkert knallbra. Evnt. gjøre som det gærne kvinnfolket fra gærne sia skriver da.. Turen oppover igjen kan sikkert bli litt hard da...

Junior skal vel kanskje være med og Vivian? Blir vel ikkeno kanonfesting uansett da så dere kan jo like godt holde dere unna campen :P Hehe. Husker ikke om det er no gress ved bommen inn til området jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hvis det blir for lite blod i alkoholet blir jeg vel ratt liggende i forsetet også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I en B5 avant er det jo godt med plass.. Har sjøl noen netter i min 80 B4 sedan. Så det funker nok helt sikkert knallbra. Evnt. gjøre som det gærne kvinnfolket fra gærne sia skriver da.. Turen oppover igjen kan sikkert bli litt hard da...

Junior skal vel kanskje være med og Vivian? Blir vel ikkeno kanonfesting uansett da så dere kan jo like godt holde dere unna campen :P Hehe. Husker ikke om det er no gress ved bommen inn til området jeg?

 

Gærne kvinnfolket faktisk.. Vet ikke om jeg satte helt pris på den da men... : gråter :

Var en liten fleip det med å være oppe hele natta da .. : oppgitt

 

Barnevakt er skaffet - ellers hadde vi ikke dratt nedover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Alle fra gærne sia er jo gærne.. *trøste* Ikke sånn ment.

Men er ikke langt unna at noen følger det.. ;)

 

Okok. Men da syns jeg dere ikke skal overnatte så langt unna bana.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo mulig å telte på siden der:) så slipper du grusen:) det gjorde vel de fleste i fjor!

blir det att vi kjører i kolone nedover eller?

 

å når tenker folk dra, på fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er positiv til kolonne hvertfall!

 

Samme for meg om vi drar fredag eller lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber på fredag så kommer til å dra direkte fra Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for å være med på kollonen jeg.

drar vel med combi campen eller så tar jeg bare med et telt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ei hytte det går ann og leie også.. hvis den ikke er utleid allerede da.. Hvis ikke er det noe gress ved inngangen til plassen, og i utkantene på plassen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nedover og er for å kjøre kolonne nedover:) Frister mest å dra på lørdag for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal hvertfall nedover, men reiser nok på dagen fredag !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller mest mot å dra lørdag for min del også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og to kompiser setter nesen nedover fredag kveld. Ca 18.00 fra Esso i Brumunddal tenker jeg.

De som vil kan bare slenge seg etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett med på kollonne bare jeg får igjen bilen:P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og to kompiser setter nesen nedover fredag kveld. Ca 18.00 fra Esso i Brumunddal tenker jeg.

De som vil kan bare slenge seg etter.

 

slenger meg nok med på denne jeg da regner jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.