#1 Skrevet Juli 20, 2008 Hei har noen klistremerker på døren som jeg vil ha vekk,eneste jeg lurer på er hvordan jeg skal få vekk all limen uten og lage riper. takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2008 Hei Jeg har brukt en vanlig hårføner og da løsnet de på bilen jeg fjernet de fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2008 sitrusrens(?) skal vel funke på det.. og ei fille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2008 Sitrusrens funker som bare det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2008 konge.då skal jeg få tak i det i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2008 Tror det finnes 100 tråder ang dette her inne nå.. Prøv søkefnksjonen, så får du nok svar på dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...