Anbefalte innlegg

Skal til å kjøpe meg en ny hovedlykt til bilen min siden festene på den andre er brukket av. Ser inn på Norsk Bildelesenter at de har der, men er 2 typer. Med og uten tåkelys? Ser ganske like ut synest jeg så ble litt usikker på hva jeg skal ha, noen som vet? Å med så stor prisforkjell... hm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

03305.jpg

Med tåke.

 

06335.jpg

Uten tåke.

 

Er det bare at den lykta uten tåke mangler den nederste linsa av de 2 som ligger over hverandre? Ser nesten sånn ut ut i fra bilde...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De du har linket til er til A6/S6 og vil ikke passe S4 uten bytte av panser eller lykteglass. Ved bytte av lykteglass må du også bytte den kromramma som ligger rundt selve reflektoren. Ytre pakning må også byttes over. Som om ikke dette er nok er ikke kontaktene på A6/S6 lykter og S4 lykter like. S4/100 TDI har to kontakter på baksiden mot kun èn på A6/S6. Kontaktene m/ledningsnett kan byttes over fra lampe til lampe.

 

Grunnen til at den med to linser er billigere er at den ikke er original/Hella, mens den med en linse er en Hella-lykt. Ingen av de følger det med høydejusteringsmotor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.