Østfold: Rudskogen i år......

Anbefalte innlegg

Ja, nå nærmer det seg etterhvert treff på Rudskogen igjen da.. Skal lokallaget stille like hardt i år som i fjord eller? : klø : Var nesten litt flaut å være eneste representant der på lørdagskvelden i fjord... :o Blandt store lokallagtelt som kom fra alle andre steder enn østfold, for å si det sånn.... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år har jeg "søkt perm" i heimen, så jeg skal opp i år ja! :P:D hehe. Får håpe det kan bli litt oppmøte blandt lokallagsmedlemmene i år også over natta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

halla.. noen små teite spørsmål her.. er fersking i vw audi club.. har akkuratt kjøpt meg en einzer. kommer fra indre østfold. har tenkt meg på treffet.... er jeg i lokal laget østfold da?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

halla.. noen små teite spørsmål her.. er fersking i vw audi club.. har akkuratt kjøpt meg en einzer. kommer fra indre østfold. har tenkt meg på treffet.... er jeg i lokal laget østfold da?? :)

 

 

Ja, du er medlem av Østfold lokallag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da skal ihvertfall jeg stille med golfen min.. mulig det kommer et par andre fra indre og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da skal ihvertfall jeg stille med golfen min.. mulig det kommer et par andre fra indre og

 

Veldig bra, og velkommen som VW Audi klubbmedlem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen Morten!

Stemmer som Sigmund sier, at du er medlem av lokallaget automatisk. Lokallagene er ikke noe man trenger å melde seg inn i, dette blir man del av utfra bosted og hvilket lokallag som logisk tilhører ditt område.

 

Vi har faste samlinger på Toys R Us i Sarpsborg den første søndagen hver måned kl.18.00 hvor alle medlemmer er hertelig velkomne. Det er selvsagt lov å komme selvom man ikke er medlem også:)

 

Hvis du skulle trenge skiltplater eller klubbmerker, bare send meg en PM så fikser jeg det.

Ta ellers en kikk på de klistrede trådene er i Østfold forumet og se treffkalender/aktivitetskalenderen så du får med deg hva som skjer! :) ( vi skal bl.a ha demo på den nye Scirocco i Askim når denne kommer )

 

Mvh

lokallagsleder`n ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har planer om å møte opp jeg oxo. velkommen som medlem morten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kan vi jo ta følge nedover da paller! håper på og ha bilen klar før helgen. vis jeg får tak i felger og senk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kan vi jo ta følge nedover da paller! håper på og ha bilen klar før helgen. vis jeg får tak i felger og senk

 

yess. :) helt i orden det =)

 

veit ikke om jeg skal bruke passaten ellen den ene golfen men. er jo en stund til treffet enda så håper golfen har skilter da og passaten virker fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kan vi jo ta følge nedover da paller! håper på og ha bilen klar før helgen. vis jeg får tak i felger og senk

 

Hey! Litt ot,men hvordan einser kjører du rundt i? Går ikke mange einsere i Askim,så ser jeg en er det kansje deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de fleste som skal nedover/oppover/innover planer om å bli over natta eller? Tenkte jeg skulle dra med meg teltet iallefall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper jeg kan få kommet med begge biler, 1 utstilling og 1 bane :)

 

Meeeeeen, siden madammen har termin den 24 samme måned, så bør vi være litt i nærhte, og jeg ikke så veldig langt i fra edru. : eek :

 

Håper at ho kommer før så vi kan få tatt denne helgen med 2 biler og kanskje 3 personer :D

 

Neida, ingenting er sikkert fra dette hold, men håper hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de fleste som skal nedover/oppover/innover planer om å bli over natta eller? Tenkte jeg skulle dra med meg teltet iallefall..

 

Ja, hvorfor ikke, det hadde sikkert vært kult det hvis været er bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har planer om å sove over i helga hvertfall:) Være md å dra igang litt liv på kvelden også, og jeg har vel tenkt til å være langt ifra edru:P ( i motsetning til deg Kristoffer :o hehe )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser vi på en liten lokallagscamp da eller? Tar med partyteltet, lokallagsbanneren og en grill ( ref. retningslinjer for grilling ) som vi kan bruke alle mann?

 

Prøv å bruk jungeltelegrafen litt også da, jeg har fortsatt ikke fått medlemslister slik at jeg får oppdatert maillistene så jeg får ikke sendt ut info til alle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg komemr jeg også!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel komme jeg og. Tar turen med Paller regner jeg med da jeg selv ikke har noe kjørbar vag produkt for tiden. Hvis ingen vil Taue Audien? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser vi på en liten lokallagscamp da eller? Tar med partyteltet, lokallagsbanneren og en grill ( ref. retningslinjer for grilling ) som vi kan bruke alle mann?

 

Prøv å bruk jungeltelegrafen litt også da, jeg har fortsatt ikke fått medlemslister slik at jeg får oppdatert maillistene så jeg får ikke sendt ut info til alle!

 

Ja, vi må vel satse på og ha en liten lokallagscamp. Jeg tar med telt og sovepose samt litt øl og mat, så blir det vel bra vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres knall ut dette. jeg får ikke sovet over, men kommer begge dagene fordet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå sendt en forespørsel ang bruk av tønnegrill på campen, så dersom det lar seg gjøre stiller jeg med tønnegrill som kan disponeres av hele lokallaget. Gir tilbakemelding så fort jeg får svar på hvorvidt vi kan bruke den eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaptein Knut, jeg melder avbud, jeg kan ikke komme fordi to av mine kompiser skal spille ute på byen i Oslo fredag og lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var desverre ikke tillatt med tønnegrill på treffet, så da er det kulegrill som gjelder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ja, men funker bra det også. får ta med en pakke med first price pølser da... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.