#26 Skrevet August 13, 2008 Ser ut til at jeg kommet til å dukke med en gammel vannkjølt VW med lettere "overlading"! Hvis alt går etter planen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 13, 2008 Kommer på søndag tenker jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 14, 2008 Snakker med brodern igår og han skulle mest sannsynlig opp på fredag og rigge "camp". Skal sende med han lokallagsbanneren så alle kan finne oss. Hadde jo vært allright om lokallaget kunne vært litt samlet og ikke spredd ut over hele campen. Selv dukker jeg opp utover lørdagen, men det er vel lørdagskvelden som gjelder hva "sosialt" angår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 14, 2008 Hvis alt går som planlagt drar jeg og søskenbarnet vårt ( endelig blitt VAG medlem han også hehe ) opp å rigger " camp " på fredag kveld, og skal da prøve å få opp banner, så vi blir synlig og kan samles på et sted:) Vi overnatter fra fredag til lørdag også, så hvis flere har lyst til det hadde jo det vært hyggelig også( selvom det blir rolig på fredag da, siden jeg skal opp på lørdags morgen å lufte coupen: rock : ) Men noen som veit når førermøtet og banekjøring begynner på lørdag? Håper det blir litt oppmøtet for lokallaget i helga da, hadde vært supert:) Sees i helga folkens: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 14, 2008 Men noen som veit når førermøtet og banekjøring begynner på lørdag? Program lørdag 08:00 - Porten åpner 09:30 - Førermøte 10:00 - Banekjøring starter 14:00 - Førermøte for etterkommere 18:00 - Banekjøring avsluttes Program søndag 09:00 - Porten åpner 11:00 - Åpent forum 11:00 - Bedømming starter 12:30 - Førermøte 13:00 - Banekjøring starter 15:00 - Premieutdeling 17:00 - Banekjøring avsluttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 14, 2008 Kommer fredag ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 14, 2008 Det er topp! gleder meg til helga nå, får håpe været er med oss så tror jeg det blir en knall helg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 15, 2008 blir kjempe bra dette her, bare synd jeg ikke får campet der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...