#1 Skrevet Juli 20, 2008 Hei! Mistet av en eller merkelig grunn blend igår, gikk over til park (og tåkelys som jeg kjører med) så nå har jeg bare park og blend, utenom tåkelysene foran. Lurer på hva dette kan være? Har sjekket alle sikringer, men de var iorden. Bilen er en Audi 90Q 1990 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2008 Hei! Mistet av en eller merkelig grunn blend igår, gikk over til park (og tåkelys som jeg kjører med) så nå har jeg bare park og blend, utenom tåkelysene foran. Lurer på hva dette kan være? Har sjekket alle sikringer, men de var iorden. Bilen er en Audi 90Q 1990 modell. Lysbryteren din. 100% sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2008 Sjekket noe så enkelt som pærer? Høres dumt ut at begge har røket på en gang, men......Har vært borti det før. er tross alt bil vi prater om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2008 Kan vel være et relé også dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2008 Min lysbryter ble def. på vei hjem ifra Funäsdaltreffet i 2007. Kun park og fjernlys fungerte. OK etter bryterbytte. Lysbryterene på disse bilene er en slitedel da all strøm går igjennom disse til lysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2008 Dårlig kontakt i lysbryteren! helt garantert. bytta min 2 ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2008 Takk for svar folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2008 Bumper denne Bestilte meg brukt lysbryter fra "hugging" skiftet denne og hadde fortsatt ikke blend. Regner med at ikke begge to var røket, har sjekket sikringene også. Hva kan det da være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...