#1 Skrevet Juli 20, 2008 Hei! Skulle hatt noen bilder av eksosanlegget til ABY. Gjerne montert. Om noen har ribba gulvet i sin 93- s2 vil jeg gjerne ha bilder av det også. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2008 Kanskje litt offtopic.. .. men om du trengte komplett ABY eksos så har jeg det.. kan ta bilde til deg i morra om du vil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2008 Kanskje litt offtopic.... men om du trengte komplett ABY eksos så har jeg det.. kan ta bilde til deg i morra om du vil ? Ehh, JAAAAAA:p Trenger bilder for å se om det er plass til eksosen uten de utbyggerne som jeg veit 3b-s2en har i tunellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2008 Da må vi kunne få til noe der i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2008 Takk! Ser jo ut som det kan gå Husker du om bilen din har disse? Såvidt jeg husker er N i chassisnr 1992, og da kom kanskje ABY? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2008 Både 3B og ABY har 2 katalysatorer. Tror ikke du får på plass disse med ett org coupe karosseri, har det temmelig friskt i minne etter at jeg nylig var på biltilsynet med en ABY, da med orginal eksos for anledningen, er såvidt det er plass der orginalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2008 Saken er jo at det ser ut som ABY karosseriet og coupe karosseriet er helt likt. Begge mangler da disse bulene på tunellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2008 ... Er ikke noe slik blikk på min i hvertfall Har hatt noen timer under der de siste dagene nå også =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...