#1 Skrevet Juli 21, 2008 møller skulle ha en formue for innstillingsmekanismen: må vel gå an og ordne til noe annet.eneste misjonen med den innstillingsmekanismen er at det kommer luft inn på den når knappen er trykket inn så kommer det en dum arm ut og dytter ``tappen``på diffen fram.og når du trykker av diffen eller kjører over 25 kmt så går den armen tilbake og trekker ``tappen``på diffen tilbake igjen. noen ideer? takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2008 Det ligger en tråd her på forumet om akkurat dette. Mener det var en mercedes sentrallåsmotor til en brøkdel av prisen som kunne brukes istedet, men akkurat nå finner jeg den ikke igjen. Søker litt, så oppdaterer jeg om jeg finner den Edit: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=106431&highlight=mercedes+erstatning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2008 tusen takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...