#1 Skrevet Juli 21, 2008 Hva slags piper passer på ARP boltene til rådene og veiva? Klarer ikke finne noen jeg? 12kant tommer tror jeg det er... Men prøvde noen og de passa ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2008 11mm 12-kant er perfect fit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2008 11mm 12-kant er perfect fit. De på veiva er like som rådene? rådene er 7/16 fikk jeg vite av Ole... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2008 Det var rådene. Veiva vet jeg ikke for der var det orginalbolter. 11mm passet bedre på arp-bolten enn noen annen tommemål 12-kant teng tools hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2008 Det var rådene. Veiva vet jeg ikke for der var det orginalbolter. 11mm passet bedre på arp-bolten enn noen annen tommemål 12-kant teng tools hadde. Jeg så istad, og de var så like som mulig...Prøver imorra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...