Hvor kan jeg kjøpe Xenon pærer rimelig?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, hvor får jeg kjøpte D2S pærer rimelig?

Bil det er snakk om: Audi A3, Ambiton 1.8T Turbo..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Rune Jakobsen her inne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et par D2S Philips 4300k pærer, de er splitter nye, aldri montert. Du kan få de begge for 1600 pluss porto. Ny pris er ca 1200-1300 pr stykk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har D2S-pærer; http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=92645. En kompis kjøpte en slik, og den lyser likt som den andre "merkepæra" som står i bilen og har fungert som den skal i noen mnd. nå.

Jeg kjöpte også på Biltema, men kjöpte 2 nye. Har fungert hele sommeren no, og billig va dem ju også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for mange gode råd! Noen som vet hvor mange "k" orginal pærene er? (f.eks skriver en av dere her oppe at den vedkommende har er: 4300k)

Biltema sine er 6000K, jo mere "k" det er, jo hvitere er de?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine på NBS, 900,- for to stk, vi har lyst en god mnd nå, de er 35W og 6000K

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for mange gode råd! Noen som vet hvor mange "k" orginal pærene er? (f.eks skriver en av dere her oppe at den vedkommende har er: 4300k)

Biltema sine er 6000K, jo mere "k" det er, jo hvitere er de?!

orginalet er 4300K mens de mest vanlige i ettermontering er 6000K.

6000K er hvitere ja. og over det så begynner det og dra mere over i blått og enda høyere over i lilla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.