Anbefalte innlegg

Vet ikke helt under vilken kattegori jeg skal putte dette men valgte her tilslutt.

Jeg har en 2005 Audi a3 sportsback 2tfsiq som jeg skal ha oljeskift på nå.

synes det at bilen tikker litt altså ventilene tikker, har hørt at bare det å bytte olje kan være nokk for å få denne tikkinga til å gå vekk, men va slags olje burde eg bruke?

va anbefales?

Mvh Atle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville gått for castrol magnatec full syntetisk eller hva den heter 5-40 veldig god olje og anbefales av meg og sikkert en haug andre i klubben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville gått for castrol magnatec full syntetisk eller hva den heter 5-40 veldig god olje og anbefales av meg og sikkert en haug andre i klubben.

Brukt denne på alle bilene mine med 1,8T i alle fall, veldig fornøyd:) møller annbefalte den også så:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er innspruten som du hører ?? Min høres ut som en diesel, men det skal visst være slik på FSI motorer ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke sikker men er når bilen står stille:S

men uansett så skal jeg ta en oljeskift å derfor må jeg ha ny olje:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

umm er motor olje jeg skal skifte når jeg søker på det navnet som du oppga står det at det er Girolje?

hvor kjøper folket olje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

umm er motor olje jeg skal skifte når jeg søker på det navnet som du oppga står det at det er Girolje?

hvor kjøper folket olje?

Mekonomen selger Magnatec:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.