#1 Skrevet Juli 21, 2008 Jeg har lest litt å kikket litt rundt, men det er så mye i denne bilpleieverdenen å velge i:confused: Jeg har til dagsdato altid vasket med svamp men har hørt at det ikke er noe greit så må vel ha meg en vaske hanske. så må jeg kjpe ny bilshampo siden jeg er tom. og en polish jeg kan bli fornøyd med, likte ikke turtle sin eller biltema som ifølge bladet motor skulle være bra. har også hørt at det kommer ann på type bil å va man vill ha, Jeg har en svart metallic bil og vill ha full shine og god holdbarhet. va burde jeg velge av Vaskehanske Shampo Polish Kansje også noe annet vist noen har noen gode tips? og vist noen er godt på skinn int så hyl ut på va som anbefales der. er så mye å velge i av produkter så jeg blir helt galen: bh : Takker på forhånd: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2008 Vaskehanske : Meguiars microfiber Shampoo: Chemical Guys Citrus Wash and Gloss Polish: Menzerna Skinn: 1Z leather care Dette er kun forslag som jeg har god erfaring med Men Menzerna må brukes med maskin, til info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2008 Jeg har lest litt å kikket litt rundt, men det er så mye i denne bilpleieverdenen å velge i:confused: Jeg har til dagsdato altid vasket med svamp men har hørt at det ikke er noe greit så må vel ha meg en vaske hanske. så må jeg kjpe ny bilshampo siden jeg er tom. og en polish jeg kan bli fornøyd med, likte ikke turtle sin eller biltema som ifølge bladet motor skulle være bra. har også hørt at det kommer ann på type bil å va man vill ha, Jeg har en svart metallic bil og vill ha full shine og god holdbarhet. va burde jeg velge av Vaskehanske Shampo Polish Kansje også noe annet vist noen har noen gode tips? og vist noen er godt på skinn int så hyl ut på va som anbefales der. er så mye å velge i av produkter så jeg blir helt galen: bh : Takker på forhånd: flau : Jeg ville handlet dette til vasking: *Meguiars NXT Shampo *Meguiars wash mit *Meguiars Water magnet bare for å beholde glans i bilen å beskytte den om det er ett greit utgangspunk ville jeg kjøpt *Meguiars Tech wax V.2 , denne har polish å voks i seg å fungerer veldig bra (Flasken helt til høyre det er snakk om) Om bilen er full av nupper , asfalt flekker el lignende ville jeg godt for *Meguiars clay , denne fungerer veldig bra å er ett lite vindunder verktøy Ville også tatt en titt på denne tråden : Masse tips å triks!! lykke til Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2008 Var vist litt sen jeg: p men skader vel ikke med flere tips=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2008 Riccardo clay funker bedre enn Meguiars, forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2008 Har ikke prøvd så mye annet. Men glemte å nevne, alt jeg skrev får du kjøpt hos din lokale bilxtra butikk , evt en annen "sjappe" som selger meguiars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2008 Gå inn på http://www.scandicshine.no, rimelig, god service, rask levering og helt kanon produkter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2008 Vil også anbefale scandicshine. Bare gode erfaringer derifra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2008 va inne på scandicshine men var så mye å velge i å ble bare forvirret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2008 Skal du polere for hånd el maskin? Send en Pm til Ketil Falstad her på forumet, det er han som driver Scandicshine... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 22, 2008 va inne på scandicshine men var så mye å velge i å ble bare forvirret Sinsykt rask levering og fantastiske produkter hos scandicshine: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 23, 2008 jeg skal polere med håndkraft ja:) tørr liksom ikke gå i stand med masking jeg, og så sjønner jeg ikke hvordan en maskin kan ta alt på bilen som krinkler kroker ol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...