#1 Skrevet Oktober 20, 2004 Hallois. Noen i lokallaget som har vag-com?? Skulle sjekket om det ligger noen feilmld på kjerra, da den oppfører seg litt merkelig av og til. Mister litt fres enkelte ganger.. K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2004 1.8T, du har ikke tilfeldigvis sjekket LMMen din?? Slags luftfilter har du på den? Vet desverre ikke om noen som har VAG-COM tilgjengelig i laget, men kan jo hende for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2004 Mulig det er LMM ja.. Ellers så tror jeg det kan være gass spjell kanskje. Virker litt sånn faktisk. Skal ned til Es Tuning i morra og fått sjekket noen feilkoder evt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2004 Har åpent luftfilter. Optiflow fra Autopower.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2004 Både Eirik og Rune K har VagCom, kanskje en av dem tar den med på lokallagsmøte i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2004 GLemte at det var møte i morgen jeg. Da må jeg bare dukke opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 20, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg Både Eirik og Rune K har VagCom, kanskje en av dem tar den med på lokallagsmøte i morgen? Noen som kan høre med dem?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2004 Har desverre ingen kontaktinfo på noen av dem. ES har helt sikkert noe elektrorens du kan bruke på LMMen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Har desverre ingen kontaktinfo på noen av dem. ES har helt sikkert noe elektrorens du kan bruke på LMMen din. Regner med det. Skal ta turen dit i morgen. Møter opp på mitt første lokallagsmøte i morgen også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...