#1 Skrevet Juli 21, 2008 Stemning for å møtes igjen eller? Går det an å møtes på EH Helge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2008 Ja, det tror jeg ordner seg. Klokken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2008 Jeg kommer ikke, sitter nok da i flyet på vei hjem fra Manchester.. Kos dere gutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2008 Jeg kommer heller ikke... I motsetning til Eresvik så kommer nok ikke jeg til å sitte i noe fly, men en eller annen plass i Rio de Janeiro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2008 Blir sikkert med jeg, vis jeg ikke er på storåsfestivalen den helga da, for da er jeg ikke i stand til noe møte på Søndag tipper jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2008 Storås på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2008 Kommer ikke jeg heller, av naturlige grunner. Litt for langt å kjøre.... Men mange hilsner fra sørlige breddegrader med lysdisiplin:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2008 Jøsses Hva om vi rekvirerer redskap for å ta ett møte der nede da? Hvordan går det forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2008 Ser ut som vi kansje utsetter dette da eller? Er vel ikke vits med bare meg og Helge... Noen som kan helga etter da? Det blir vel den 10. aug. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 23, 2008 Ser ut som vi kansje utsetter dette da eller?Er vel ikke vits med bare meg og Helge... Noen som kan helga etter da? Det blir vel den 10. aug. Jeg skal på arb kl 1800 den søndagen, så det må bli før det før mitt tilfelle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 24, 2008 Ser ut som vi kansje utsetter dette da eller?Er vel ikke vits med bare meg og Helge... Noen som kan helga etter da? Det blir vel den 10. aug. Jeg blir værende i Rio og omegn (Brasil) en stund, er vel tilbake i Norge igjen rundt 7. oktober hvis alt går etter planen, så det blir dårlig med møter for mitt sitt vedkommende på en stund... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 25, 2008 Skal vi ikke utsetter møtet til 10. aug da, så kansje Eskild og Eirik kan komme på møtet også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 25, 2008 Skal vi ikke utsetter møtet til 10. aug da, så kansje Eskild og Eirik kan komme på møtet også? Eskild skriver jo 7 oktober der oppe. Og i hennhold til de fleste kjente kalendere jeg har erfaring med, viser det seg utelukkende at oktober er etter august =) Men ja, er åpen for forslag jeg. Jo flere som kommer jo bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 25, 2008 Øøø, hva med i helgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 25, 2008 Ja, funker for meg det altså. Kjør på med forslag. Så blir vi enige om noe. Søndag klokka 15.00 feks? (må se fotball osv etter det ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 25, 2008 Og i hennhold til de fleste kjente kalendere jeg har erfaring med, viser det seg utelukkende at oktober er etter august =) Da lærte jeg noe nytt i dag også Vet ikke helt om det blir møte på meg da, mulig at jeg er på Halsa å kjører Go-cart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 28, 2008 Jøsses Hva om vi rekvirerer redskap for å ta ett møte der nede da? Hvordan går det forresten? Går da greit her nede, litt varmt kanskje (45-50) men det er en fin leir og god mat, så da er det meste "hønkidåri" Ser ikke mye til Tali-B, men de har vel hørt rykter om at jeg er kommet nedover: rolleyes Spørs om jeg blir 1 år her gitt... Hils hæmmat... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 28, 2008 10. aug klokka 16.00 på Erling Haug? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 29, 2008 Ja, greit for meg det altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...