#1 Skrevet Oktober 20, 2004 Og kan jeg få den til Bora'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2004 dow... he he... før en ekstrem stylling. Blir nok lakt merke til i trafikken med den. Edit: Kan da umulig tru at biltilsynet godkjenner den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2004 Å herre... Ser jo ut som noe WingsWest eller Veilside kunne laget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2004 "My name is Tastic, Plastic van Tastic" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2004 Ser ut som front til en RX7! Med den får du plass til alle sauene foran når du kjører over fjellet:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2004 Er nok ikke wings west, http://www.wingswest.com/ Jeg trur nok det er en fanger fra en jspase bil som har blitt mod til en golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 20, 2004 Som sagt.., kan ligne veldig på ein front som var på ein RX7 som det blei posta bilete av her ein dag..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2004 Litt for mye av det gode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Litt for mye av det gode? Skal nok være enig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 20, 2004 Opprinnelig postet av Sture Nerhus Som sagt.., kan ligne veldig på ein front som var på ein RX7 som det blei posta bilete av her ein dag..? Og det var vel nettopp WingsWest, Veilside eller noe lignende... Og som jeg sa i den RX7 tråden, syns det der er noe av det styggeste man kan putte på en bil.. Rett og slett grusomt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 20, 2004 Fyameg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 21, 2004 Teoe ikke den er laget til golf nei... er nok moddet en hel del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 21, 2004 Den fronten der var JÆVLI!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 21, 2004 det måtte vel være en spøk?? voldsom fanger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 21, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Og kan jeg få den til Bora'en? nei du kan ikke få den til Bora'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 25, 2004 Ser ut som en japse-fanger med dårlig tilpasset hjulbuer: fis : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 28, 2004 med andre ord.. skikkeli stygg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 28, 2004 Denne her var så stygg at jeg hadde aldri sittet på med den en gang (heller ikke som pirat taxi fra byn) ......... At det går ann................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 28, 2004 unnskyld, unnskyld men det for vel være en grense for spesielt utsende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 28, 2004 jeg er nu fra et stort j.... fjordhåll med det for vel f.. være grenser for rare ider som surrer i div hoder rundt om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 28, 2004 Eh lite pen.. Lignet på en.. hmm laks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 28, 2004 kan gjerne kalle den en laks ja....... =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 6, 2004 skulle nesten tro det var en modifisert veilside mr2 front 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 6, 2004 tror den stylinga heter shark eller noe sånt, blir levert til flere kokere ifra veilside.. den fronten sitter på en lilla rx7 med flamme dekor, tror den går på lillestrøm eller noe sånt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 18, 2004 Ligner nesten på stylingen på van'en min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...