Anbefalte innlegg

Bumper denne, da en kompis lurer på det samme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte dette på min B6 men er vel samme greiene. Sitter 2 stjerne skruer under på den sorte plast platen, så tar du av selve speilet og bak der sitter det 2-3 skruer. så er det bare å ta huset av. jobben er gjort på 10 min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte dette på min B6 men er vel samme greiene. Sitter 2 stjerne skruer under på den sorte plast platen, så tar du av selve speilet og bak der sitter det 2-3 skruer. så er det bare å ta huset av. jobben er gjort på 10 min.

 

Hørtes jo greit og enkelt ut:D takk for svaret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes jo greit og enkelt ut:D takk for svaret

 

Bare hyggelig:) Når jeg skrev "bare å ta av speilet" da må du bruke fingrene dine , det sitter bare fast i noen klips og vær forsiktig det knekker fort: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde som viser hvor klipsene sitter....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde som viser hvor klipsene sitter....

 

Klipsa sitter rundt den røde rundingen jeg har merket.

speil.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær forsiktig når du vipper av speilglasset ja, og IKKE la telefonen ringe akkurat når du står konsentrert og skal vippe det ut. Merkelig nok skal det lite skvetting til før det sprekker. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper å løsne speilhuset først, da får du litt bedre tak rundt glasset og fordelt presset. Jeg klarte det fint...

 

Trodde jeg hadde noen bilder fra min prosess, men jeg finner de ikke : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8207,- for ett par speil er vel i overkant hva normale folk gidder å betale tenker jeg : rolleyes

 

Svarte svingende!! 8207,- pr speil: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg har originale S4 (alu) fra Møller til den nette prisen av 5.870.- mener jeg å huske. Galskap ?? Er nok det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke at det kryr av de men du får RS4-speil på http://www.ebay.de for under halve prisen av det NBS forlanger hvis du vurderer disse.

 

Kjøpte mine der i vår og de kom på 425 Euro, ca 3400,- nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarte svingende!! 8207,- pr speil: rolleyes

 

DETTE ER PR SETT!

I tilllegg har klubbmedlemmer rabatt på dette. 10%. Da koster de 7386,- inkl mva.

Møller tar 9119,- for dette.

Det er jo litt gærne folk i denna klubben så jeg syns nå ikke detta er det dummeste å kjøpe til bilen sin!

Å sammenlikne med priser på ebay som er en et auksjonsnettsted syns jeg er litt spesielt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått skiftet til matt alu speilkåper, var ikke så vanskelig. Vær foriktig når man lirker ut glasset er et meget godt råd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja absolutt å anbefale. Være forsiktig. Smalt et speil under prossessen ja. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja absolutt å anbefale. Være forsiktig. Smalt et speil under prossessen ja. :)

 

Hehehe, berget uten og knuse noen speil jeg! phu:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.