#1 Skrevet Juli 21, 2008 noen som veit hvordan det er og montere rs6 calipere på s2 sedan? mye som må gjørest? hvor kan en skaffe feste braketter til slikt? må en ordne selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2008 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2008 Må nok finne deg skiver du vil gå utifra og deretter lage brakettene da jeg hittil ikke har sett ferdige braketter som gjør at dette er bolt on... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2008 Må nok finne deg skiver du vil gå utifra og deretter lage brakettene da jeg hittil ikke har sett ferdige braketter som gjør at dette er bolt on... veit ikkje noen skiver eg kan gå utifra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2008 Må nok finne deg skiver du vil gå utifra og deretter lage brakettene da jeg hittil ikke har sett ferdige braketter som gjør at dette er bolt on... Hva med Porsche cayenne turbo 345mm bremser til Rs2, Åssen er muligheten her da, mye jobb og hva trengs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2008 Hva med Porsche cayenne turbo 345mm bremser til Rs2, Åssen er muligheten her da, mye jobb og hva trengs? Man får jo ferdige braketter som er oppgradering for 993/996 så her kan man nok parre slike braketter med de eksisterende rs2 brakettene, ligger bilder på ebay av begge deler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=98840&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=98840&page=2 Her var det mye interssangt: smil : hva kommer et sånt på? (tenker på komplett bremser foran bolt on på rs2) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2008 Braketter må maskineres. Kan leveres av meg til vinteren. 1500kr paret. Kalipere ca. 8000 hos HCT Tuning i Tyskland (E-Bay) Skiver ca. 10000 veil. hos Møller Klosser ca. 4000 veil. hos Møller. +++ Om du ikke har gode kontakter hos Møller bil dette veldig dyrt. Jeg fikke "nice price" på både skiver og klosser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2008 Braketter må maskineres. Kan leveres av meg til vinteren. 1500kr paret.Kalipere ca. 8000 hos HCT Tuning i Tyskland (E-Bay) Skiver ca. 10000 veil. hos Møller Klosser ca. 4000 veil. hos Møller. +++ Om du ikke har gode kontakter hos Møller bil dette veldig dyrt. Jeg fikke "nice price" på både skiver og klosser! Kjenner folk som jobber i møller, uansett er det dyrt, vil helst unngå å handle fra dem;), får tak i skiver mye billigere i utlandet. Braketter er jeg interessert i: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...