#1 Skrevet Juli 22, 2008 Hvor får man tak i listene midt på dørene til audi s4 c4? fikk beskjed fra møller at dei var gått ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2008 Hei, prøv http://www.oldaudiparts.com/ Jeg skal bestille herifra hvertfall. 2000 + frakt for alle listene (øvre og nedre ) er ingen upris. Litt rart dette for nå jeg hørte med møller trondheim så kunne de skaffe , men til blodpris seffern. Ellers så tror jeg Arendal bilomsetning eller no klarer å skaffe lister , men fikk aldri pris fra de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2008 På Norsk bildelsenter er det enda billigare.. http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0327&ASP=4264044&Type=Audi&Model=S4&Year=1994 Men er det ikkje mangen som anbefaler at ein kjøper A6/S6 lister å har på det istedenfor S4-listene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2008 dette er listene nederst på dørene, jeg skal ha dei midt på dørene. Skal bestille meg fra oldaudiparts trur jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2008 Såg ikkje at det var for både øvre og nedre. Sei ifra viss de skal kjøpe, så kunne me kansje gått sammen å kjøpt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2008 ja, skal prøve å få til et gruppekjøp på lister snart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2008 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2009 Bumper nett denne for å høyre om det er interesse for å få til eit gruppekjøp?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2009 Jess. Oldaudiparts.com kjører nå pris på 1500 svenske pluss 400kr i frakt for komplett listesett (midt på + under), skal vel litt til for å slå de prisene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2009 Jess. Oldaudiparts.com kjører nå pris på 1500 svenske pluss 400kr i frakt for komplett listesett (midt på + under), skal vel litt til for å slå de prisene ? Ja vanskelig å slå de prisene... Kan ikkje folk skrive seg opp, så tek me å tar ein felles bestilling?. Nokon som vil ta på seg det ansvaret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 15, 2009 ja, det er en god ide:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 16, 2009 ja, det er en god ide:) Tar du på deg ansvaret Paul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 16, 2009 ja kan ta å gjer vis ingen andre insistere på å gjer det:p da kommer det en ny tråd under gruppekjøp etterhvert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 16, 2009 ja kan ta å gjer vis ingen andre insistere på å gjer det:pda kommer det en ny tråd under gruppekjøp etterhvert:) Supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 26, 2009 Slenger meg på denne om det blir noe av;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 26, 2009 Slenger meg på denne om det blir noe av;) Det får vi da håpe... Paul som ville ta på seg ansvaret å starte ein tråd i gruppekjøp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 26, 2009 (endret) ja, har hatt litt mye å gjer på jobben å skolen i det siste så har desverre ikke fått gjort noe før nå. Da har jeg sendt en mail om forespørsel om pris å frakt ved et gruppekjøp, så da kommer det nok en tråd i løpet av kvelden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 26, 2009 ja, har hatt litt mye å gjer på jobben å skolen i det siste så har desverre ikke fått gjort noe før nå. Da har jeg sendt en mail om forespørsel om pris å frakt ved et gruppekjøp, så da kommer det nok en tråd i løpet av kvelden:) Supert Paul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 26, 2009 nå er det gruppekjøp på gang, får komplett lister øvre og nedre for 1300 svenske kroner om vi blir 10-20 stk. se tråd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1577573#post1577573 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...