HASTER! Noen som kan hente hjul for meg i dag?

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen i som kan hjelpe meg litt? Har kjøp vinterhjul av en privatperson som bor i området Bærum/Holmenkollen? Jeg skulle egentlig hente hjula i dag men pga. div. fikk jeg ikke tak i prøveskilt før fra i morgen. Jeg skal forbi Oslo i morgen på dagen så hvis noen kunne hente hjulene og legge ut de 900 kronene han skal ha for dem og så fortelle meg hvor jeg kan hente dem hadde jeg blitt kjempeglad. Edit. Han som har hjula blir borte i morgen så derfor: oppgitt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser dårlig ut dette her, men nå har jeg kanskje fått låne meg bil. Hater selvfølgelig tanken på 20 mil i en sierra men det er bedre enn å gå glipp av hjula, eller.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp, hadde jeg hatt tid skulle jeg hjulpet deg, men skal stenge jobben nå og dra på trening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle mer enn gjerne ha hentet dem, men det var foreldremøte på skolen i dag så jeg måtte stikke tidlig. Sorry Mac!! :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.