#1 Skrevet Juli 22, 2008 Heisann... Eg drive å prøve å skaffe någen gummi pakningar så me ska bruka på pc sikringane som me har på jobb. Dette e enkelt og greit bare ein gummi list eller någe som ska tres på kanten av en 2mm stål plate. Kor får eg tak i slik pakning/list eller hva du vil kalle det? Biltema har ikke, det samme med meca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2008 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2008 Volvolist du tenker på ? Tror jeg har kjøpt det hos Albert E Olsen en gang, ellers har vel de fleste lignende sjapper dette ( Tess, Tools, osv. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2008 Prøv Vestpak, de har garantert. http://www.vestpak.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2008 Kan snitte opp en vakumslange også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2008 Snitte opp en vakumslange var jaggu ikke dumt. Tror kanskje jeg går for den. Akkuratt passe dim, og billige! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2008 hvis vakuum slangene ikke funker tilfredstillende har vi volvolist her på jobben, bare å stikke innom så skal jeg rote frem noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2008 Vakumslange funka bra det! de e gjennomsiktige og, så det e veldig diskre. Passa bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...