#1 Skrevet Juli 22, 2008 Har fått tak i rs2 kalliptere foran, som jeg skal sette på min s2 coupé.. Hva trenger jeg av deler for å få dette til å passe? Hvilken brakett passer? Gjerne delenr eller link.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2008 Spørs om det er de store eller de små. På de store kan man bruke orginalholder og A8 323x30mm skive, på de små er jeg usikker. Mener det brukt 314mm skiver fra A8 og orginal holder fra RS2 på enkelte biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2008 Selger sa dette om kallipterne: "er beregnet på 304mm skiver, men kan også brukes på større skiver, 322mm går iallefall fint." Kanskje det hjalp noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2008 Er de beregnet på 304 skal det godt gjøres å lure under 323mm skiver om en bruker std rs2 brakett... Må evt shimse ut calipperen, men da vil den fortsatt ikke ta over hele skiven. Jeg har smallreds på urq'en min, dreide da ned Allroad 321mm skiver til 304mm, for at impresset skal stemme for deg blir det vel 323mm A8 skivene som må dreies av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2008 okai.. takker for svar.. men hvilken brakett passer? rs2 braketten passer vell ikke rett på? bruke adapter eller annen brakett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2008 bumper denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2008 rs2 braketten passer vell ikke rett på? Jo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2008 uten noe som helst annet? passer rett på navet på s2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 24, 2008 leste i en annen tråd at man trengte en overgang / adapter for å få rs2 brakett til å passe på s2.. noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 24, 2008 leste i en annen tråd at man trengte en overgang / adapter for å få rs2 brakett til å passe på s2..noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette? Tull og vås. Men skal du bruke den må du finne skiver som er 304mm i diameter for at det skal passe. Tipper neddreide 314mm-skiver fra A8 er det letteste å bruke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 24, 2008 kom faktisk over en side på nettet med full informasjon om hvordan man oppgraderer til rs2 bremser på s2, med delenr osv.. da får jeg bestille meg slike braketter.. legger ved link jeg, kanskje den er til hjelp for andre også.. http://www.s2-audi.co.uk/tech_articles/brakes/my_brake_upgrade.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...