#1 Skrevet Juli 22, 2008 Hei, Lurte på om noen av dere har noen 1,2,3 steps på hvordan jeg kan få skiftet sideblinklysa mine på audien min? Kjøpte meg nye med klar glass i ste, men kan ikke si at jeg fant noe direkte sted for å plugge ut de gamle, så hvis noen av dere kunne hjulpet meg hadde det vært flott. Takker på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2008 Hvis det er de på siden over hjulet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2008 Ja, har dem i orange nå (orginalt) men det ser jo helt forferdelig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2008 det skal vel egentlig bare være å vippe ut med et skrujern... var slik på min B6 hvertfall... bare å se på åssn de nye er tenkt festet til skjermen så finner du ut.... skal de vippes ut så se til at du har noe mykt mellom lakken og jernet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2008 Ser ut som jeg skal egentlig ta den ut fra baksiden, ser ut som jeg må trykkesammen to clips for at det skal løsne... men så ikke noen muligheter for å komme meg til noen plass fra bilen, så kan vel hende jeg må ty til flattjernet =/ Takker så meget for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2008 Press blinklyset bakover og vipp ut i front. Eller omvendt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2008 Fikk dem ut og byttet med de i klar glass, setter pris på hjelpen jeg fikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2008 åssn gjorde du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2008 Tok tak på fremmsiden av lysa (den veien som peker mot panseret) Vippa dem bakover mot dørene og brukte litt ren muskelkraft så kom de rimelig fort ut- ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...