#1 Skrevet Juli 22, 2008 Som skal kjøre nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2008 Hvis det er så mange, så må vi jo kjøre kolonne nedover: haha : Jaja, da må jeg kjøre alene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2008 Jaja, da må jeg kjøre alene... Ja det ser sånn ut.. Har ikke tid eller penger til å kjøre nedover, så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2008 Da ble vi vist 4 stk tilsammen som drar.... 1.fra Finnmark, 2.fra Troms og 1. fra Nordland... De andre får presentere seg selv om de vil, kansje det er hemmerlig: haha : Vi sees i Töre i morgen kveld... Dette blir gøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2008 Dette blir morro ja! Å dæven søkke hvis vi blir nødt til å checke inn på Töre camping og motell i påvente av en Ken Arne som har passert oss med stø kurs sørover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2008 Dette blir morro ja! Å dæven søkke hvis vi blir nødt til å checke inn på Töre camping og motell i påvente av en Ken Arne som har passert oss med stø kurs sørover I`ll be right there wating for U.... Fær nok ikke fra dåkker nei... Da e jo halle moroa borte;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2008 Faen det er langt gutter, men morsomt at dere gjør det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2008 Faen det er langt gutter, men morsomt at dere gjør det. langt ? det er jo bare rett rundt svingen jo ja dette blir morsomt, gleder meg allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2008 langt ? det er jo bare rett rundt svingen jo ja dette blir morsomt, gleder meg allerede Kjølebagen me salami, ost, og brød er klart;) Pikniken tar vi Töre: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2008 langt ? det er jo bare rett rundt svingen jo Sånn i og med at vi skal kjøre etter E4, så e jo ikke det så langt fra sannheta Og Ken Arne; Den her "salamien" og den "osten" din e æ ikke helt sikker på ka e for nokka.. mistenke at det e metafora for nokka litt anna, men æ skal la tvilen komme dæ tilgode!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 13, 2008 Enig med Sigmund, dette er imponerende! Kudos! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 13, 2008 noe som imponerer meg er at jørgen er skeptisk til mat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 14, 2008 The last Viking is mee, fundere enda på om R4R skal være med. Syns den går for varm ved hard belastning. Har vært ute å kjørt 1 1/2 time nu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 14, 2008 Kjører dere sverige nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 14, 2008 Kjører dere sverige nedover? Bil 1 (meg) kjører Alta-Kautokeino-Enotekio-Kolari-Pajala-Töre-Luleå (E4)-Skelefteå - Sundsvall-Söderhamn(tar av fra E4)-Bolnäs-Mora-Torsby-Kongsvinger-Oslo-Fredrikstad. Bil 2 (Øystein) kjører Sortland-Bjerkvik-Riksgränsen-Töre-Luleå (E4)-Skelefteå - Sundsvall-Söderhamn-Bolnäs-Mora-Torsby-Kongsvinger-Oslo-Fredrikstad. Som du ser så møtes vi etter mine 58 mil, og Øysteins 46 mil. Nå er jeg startklar fra jobb, går av vakt om 20 min;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 14, 2008 Heftig tur på dere gutta, tøft. kjør pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 14, 2008 Ekte entusiaster Får tro at R4R blir med også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 14, 2008 God tur, og kjør vakkert Vi ses på Rudskogen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 14, 2008 Hvor mange dager tar det og kjøre ? Er det sånn dere må dra idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 14, 2008 Vi drar idag ja Ken Arne starter rundt 15.00 fra Alta, og jeg og Tom hopper på buss nå klokka 16.00, så møter vi Øystein i Bjerkvik 19.30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 14, 2008 God tur gutter. Hadde vi planlagt tidligere så sku jeg glatt ha hevet meg med! Kjør forsiktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 19, 2008 Hvor mange dager tar det og kjøre ? Er det sånn dere må dra idag? Sånn omentrent 4 dager å 13 timer;) Det tar med normal kjøring rundt 20-22 timer, men siden Sverige har geniale veier, så går det fra 15-19 timer... Varierende på kjøreforhold. Dette ble en uforglemmerlig helg;) Takk til alle sammen som gjorde denne helge til en fantastisk helg:) Dette skal gjenntaes:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...