#1 Skrevet Juli 22, 2008 Heisann! Hvordan vil dette passe? Har funnet meg felger, men er litt skeptisk til bredden på de. Redd de er i smaleste laget i forhold til 235 dekk. Noen med erfaringer? Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2008 Ingen erfaring, men tror nok du mangler ca 1,5-2" på felgbredde ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2008 Det går nok, men det blir veldig ballong look med så smale felger. 8,5" bredde er mest riktig på 235 syntest jeg. Jeg ville nok iallefall ikke hatt mindre en 8" på 235. Hva slags bil skal du ha felgene på forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2008 Jeg kjører 235/35-19 på 8" nå. Det er rett opp og ned for å si det sånn. Ikke ballong og ikke strekk. Men skal du gå ned 1" fra det så vil jeg frykte det ser litt rart ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2008 Felgene skal på en Golf 4. Fryktet at de var i smaleste laget ja. Hvor smale dekk burde jeg ha da? Hvis jeg skal ha de felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2008 205 kanskje? men uansett vil 7" se rart ut på en golf 4.. ta en titt på div sommerfelg tråder, finner garantert diverse varianter med golf 4 og felgoppsett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2008 Da prøver jeg å finne 8.5 i steden. Noen som har erfaringer med 19" felg da? Hvordan er det med kjørekomfort? Har kjørt med 18 før på golf, og det syns jeg var veldig komfortabelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2008 Kjørte med 19" før på A6, funka greit det.. men dess mindre profil dess mindre komfort.. nå kjører jeg på 20".. Du må nesten bare bestemme deg for hva du vil prioritere, evt. komme på lokallagstreff så er det nok mulig å prøve\sitte på forskjellige løsninger.. Første torsdag i mnd på peppes, du er hjertlig velkommen.. Skal også en stort gjeng opp til treffet på rudskogen i midten av august.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2008 Den er god. Er det peppes i tønsberg eller Horten det er oppmøte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2008 Den er god. Er det peppes i tønsberg eller Horten det er oppmøte? Tønsberg. Og anngående dekk så går 215/35 eller 225/35 på 8,5" 19 felger...7" blir nok alt for smalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 23, 2008 Den er god. Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 23, 2008 Jeg gikk fra 17" ballong til 19" lavprofil nå i sommer på A3en, greit nok det er mindre komfort, men absolutt verdt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 26, 2008 Heisann! Hvordan vil dette passe? Har funnet meg felger, men er litt skeptisk til bredden på de. Redd de er i smaleste laget i forhold til 235 dekk. Noen med erfaringer? Andreas 215/35 19 er nok eneste brukbare alternativ på 7x19 på Golf 4. 205 i riktig størrelse finnes slik jeg vet ikke. Men, som du får råd om, så må du gjerne bruke en bredere felg og 235/35 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 26, 2008 Det blir nok fort en bredere felg ja. Kan gjerne ta i mot forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...