#1 Skrevet Juli 22, 2008 Det hele startet med at bilen gikk tom for bensin, og det sa "bang" vell å merke ett svakt smell.. Men nå etter jeg har byttet bensinfilter etc... Får en feil melding i dashen som det er bildet av en motor og det står "chek" og når jeg skal gi på så skjer det liksom ingen ting.. turtaller holder seg der, men det skjer ikke noe, men når jeg gir svak gass, ikke rett på bånngass, så går det sakte men sikkert.. Noen som har noen tanker? LMM eller bensin av noe slag? Christensen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2008 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2008 Trykkslange som har blåst av? Virket omtrent som da min poppet av ved tomgangsventilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2008 hm, den hoppet av, men satte den på igjen, men fortsatt så kødder den.. Kan bilen ha gått i nødmodus? LMM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2008 Se hvordan du leser ut koder her: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecuf20v.html#20v_check , eller bruk vag-com. Det forenkler endel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2008 finner ikke koblinga til vag-com'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2008 finner ikke koblinga til vag-com'n Under rattet, over pedalene på venstre side.. 3 små, svart brun og blå mener jeg de var... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...