Anbefalte innlegg

Hei, er ny her. Er eier av 97 mod A6 2,5 TDI avant. Har lenge tenkt på å style kjerra, men synes det

er utrolig lite å velge i til denne kjerra...

I helga fant jeg bilen i veggen etter at brekket hadde sluppet. Pleier alltid å parkere i gir men ikke dennne gangen. Føkk! Må bytte støtfanger, lar seg ikke reparere. Så nå må jeg gjøre alvor av stylinga.

Lurer på å bygge om til s6 front (skjermer, fanger) Er dette mye styr? Må jeg ha spacere for å få felgene ut? Og bør det gjøres noe med hjulbuene bak. Synes det ser ut som at kun fronten er forskjellig på

S6/A6?

Har lyst til å forandre hekken òg men synes ikke jeg finner noe særlig tøft der. Så forresten et flott eksemplar på nett av en audi s4. Utrolig flott styling!-Av typen man fester på original fanger bak og diskrete sideskjørter som ikke gjør for mye av seg. Lurer på om noen vet hvor jeg kan skaffe dette.

Noen som har gode tips?

Tøff styling.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.