#1 Skrevet Juli 22, 2008 Hei! Lurer på om noen vet hvor jeg kan skaffe armlene til Golf 3? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2008 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2008 http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=1963186489&n=1292457758&pn=1292461329 der har du en type.. har sånn selv! veldig behagelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2008 Ahh, takker Så på de de hadde på NBS, men de er ikke så pene synes jeg. Er dette veldig lett å montere? Og kan denne vippes 90 grader opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2008 Hadde slik i min gamle, monteres på 5minutter om du har brukt et skrujern før og klarer å skru inn 4 skruer.. Kan vippes opp, dog vil da innholdet falle ut og spre seg på de mest finurlige plasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2008 Hadde slik je å erik, ålreit den der, litt myk men, tåler itte å lene armen slik veldig hardt på dem:) Fin bil du har kjøpt foresten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2008 Okai, kanskje prøvd å funnet meg et armlene et annet sted. Christian sa at jeg mulig fikk tak igjennom Møller, så får høre med de kanskje. Greit at det holder også hvis jeg skal ha noe der! Takk for det Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2008 Man skjønner fort hvor mye det tåler, og det er ikke noe man tenker over etterpå. Så lenge du ikke bruker den til å skyve fra når du skal gå ut av bilen er det null stress. Kjenner mange som har denne og ingen som har knekt den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2008 Man skjønner fort hvor mye det tåler, og det er ikke noe man tenker over etterpå.Så lenge du ikke bruker den til å skyve fra når du skal gå ut av bilen er det null stress. Kjenner mange som har denne og ingen som har knekt den. Den knakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2008 Haha, også min gamle da gitt.. Satte du deg på den eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 25, 2008 Brøt ikke helt av, men plasten bristet etter at noen som satt på brukte den for å komme seg opp av setet. Til normal bruk skal ikke dette vere noe problem vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 27, 2008 Jeg har også hatt den fra mobilsentrum, er absolutt bra nok til "normalt bruk" Ville ikke kastet bort de ekstra kronene på å få ett fra NBS eller Møller - de er svinedyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...