Bergen: VACN merker og skilt plate,har ikkje fått

Anbefalte innlegg

god kveld :). bor inne i hardanger, Vert medlemm i to år nå. menn verken fått klister merker eller skilt plater: gråter : .

 

Har to biler som så sårt trenger dette: rolleyes

 

 

Er det noen her som kann ordne dette for meg?

 

Har desverre levert inn sertefikatet mitt så har ikkje muligheten til og komme på noen treff på en god stund.

 

kunne noen hjulpe med og sendt meg merker og skilt plate så hadde det vert kjempe greier :).

 

Svar meg gjerne på PM.

 

 

MVH Alf Arne Hauso:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du PM'er lokallagslederen vår så kan sikkert han hjelpe deg, da det er han som har dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Hardanger holder du hus da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater kan bestilles i web shoppen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

menn verken fått klister merker eller skilt plater: gråter : .

 

Må bare understreke at dette er ikke noe du får men må kjøpe.

 

Som nevnt er det lokallags lederen din som sitter på dette og det kan også kjøpes i web shopen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så det er på det rene. Det er ingen som automatisk får tilsendt skiltplater og klubbmerker. Skiltplater koster 50,- pr stk og kan kjøpes gjennom "skiltplateansvarlig" i de enkelte lokallag enten ved å møte opp på lokallagstreff eller hovedtreff, eller ved å ta kontakt med den lokale "skiltplateansvarlig" og finne en alternativ løsning : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okeij, daaa fårstår jeg :). menn var noen andre medlemmer som sa demm hadde FÅTT det gratis i posten når dem registrerte seg, derfor jeg trodde det var slik skjønnerdu :).

 

 

Holder til på Hauso. rett ved ferge kaien på Utne, hvordan det? :)

 

 

Skall prate med skiltplate ansvarlige jeg da :) takk for hjelpen folkens :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki.. Du bor der ja..

Er ofte nedover i hardanger fjorden og fisker, så visst du hadde bodd i nærheten så kunne jo eg alltids tatt med stasj til deg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okeij, daaa forstår jeg :). men var noen andre medlemmer som sa dem hadde FÅTT det gratis i posten når dem registrerte seg, derfor jeg trodde det var slik skjønner du :).

 

 

Holder til på Hauso. rett ved ferge kaien på Utne, hvordan det? :)

 

 

Skal prate med skiltplate ansvarlige jeg da :) takk for hjelpen folkens :)

 

Det kan nok stemme at det var en "velkomstpakke" en gang i tiden.. ;) Jeg minnes at når jeg ble medlem for 3-4 år siden så fikk jeg en skiltplate første gang jeg møtte opp på lokallagstreff, men måtte kjøpe den andre. Men det er som sagt 3-4 år siden, og mye har endret seg siden da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.